پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

در انتظار معجزه

فقط من ... فقط تو !

1391/5/24 15:29
نویسنده : عاطفه
392 بازدید
اشتراک گذاری

این زندگی 3 نفره شده !
همه اینو می گن ! همه اینو می بینن ! ولی من .. فقط تورو می خوام . تو برام همه کس و همه چیز و همه چی هستی !
با تو 1- 2 یا 3 معنی نداره ! با تو نفر ، تعداد ، شخص بی معنی می شه ! تو که هستی هیچ کس نیست  ! زیر هر سقفی که باشی بقیه بی رنگ می شن ! به چشم نمیان ! تو همیشه تکی ! همیشه تک می مونی ! حتی تو دوست داشتنت شریک نمی خوام !
نمی خوام آرزوهای بد بکنم .. نمی خوام تو تنها منو داشته باشی ولی این خونه رو وقتی فقط من و تو توشیم خیلی بیشتر از وقتای دیگه دوست دارم.
مخصوصا خیلی خیلی بیشتر از زمان های 3 نفره

خورشید من ، همه جا را نور بده !

!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی
12 مرداد 91 13:09
اُه اُه چه دوست داشتنی شده اینجا ! فسقلی برو حالشو ببر ! بهترین مامان دنیارو داریــــا !! منم تنهاییــِ دو نفرو را دوست دارم
زری مامان مهدیار
12 مرداد 91 17:21
امیدوارم خورشید زندگیت همیشه تابان باشه و به وجودش ببالی عزیز دلم امیر پارسا باید به داشتن همچین مامان با احساسی افتخار کنه دوست خوبم بهش عشق هدیه بده عشق بی هیچ کینه ای تا دل مهربون و کوچولوش احساس نا امنی نکنه خدایی نکرده