پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

در انتظار معجزه

شب ها ی پر ستاره

1391/5/24 15:55
نویسنده : عاطفه
426 بازدید
اشتراک گذاری

شب 19 م :

کلی امید داشتم به این شبا ... منتظر بودم ..

توبه - طلب عفو و بخشش - یه نیت الهی و یه سری قول و قرار با خدای بزرگ - یه دنیا تشکر و شکر گذاری - یه عالمه خواسته و آرزو ....

نمی تونستیم جایی بریم .. حوصله اجازه و گرفتن و راضی کردن کسی و نداشتم . مطمئن هم نبودم که تو اذیت میشی یا نه ! موندم خونه و با تلویزیون احیا گرفتم .

جوشن کبیرو با هم خوندیم. تموم که شد گرسنه شدی .. کنار هم دراز کشیدیم تا شیر بخوری و سخنرانی تموم شه تا قرآن سر بگیریم ..

با صدای بابات بیدار شدیم که داشت خداحافظی می کرد بره سرکار !

ساعت 7 صبح بود .

شب 21 ام :

صبح تا بعد از ظهر کلی استراحت کردم که شب خوابم نبره ..

اگه این شبا رو از دست می دادیم ...

تو رو خوابوندم تو کریرت و خودم نشستم رو صندلی....

ایستادم .. نشستم .. سجده کردم .. گریستم ... بلند شدم .. ایستادم  ...

سحر شد .

در تمام لحظه ها با من بودی و در کنار خدا.

شاید که پروردگارمان به حرمت پاکی ات نگاهی به مامان کرده باشه.

شب 23 ام :

بابا کریم غروب اومد دنبالمون.رفتیم خونشون افطار و بعد باهاش رفتیم یه جا سرکار و از اونجا به پیشنهاد مامان رفنیم شاه عبدالعظیم.

قرار بود خیلی دعا کنیم واسه قطعی شدن خرید خونه .

چون بابا کریم باهامون بود و می خواستیم خانوادگی بشینیم رفتیم پشت حرم و سمت بیمارستان نشستیم .

دعاخوندیم و ... دعا خوندیم و .... دعا خوندیم ... .

نتونستم هیچی بخوام .. نتونستم چیزی بگم .. نتوستم آرزو کنم ...

فقط خدا رو شکر کردم .

تو و مامانم سالم کنارم بودید .

 

التماس دعا خوابالو !

 

.................................................................................................................................

درد و دل :

مامان مرضی دلش می خواست بره بهشت زهرا کنار قبور شهدای گمنام احیا بگیره . ناصر مثل اکثر اوقات بی فکر ، بی منطق ، بی هیچ دلیل قانع کننده ای فقط مثل بعضی ها !!! گفت نه ! همزاد و روح بچه رو میگیره !!!!تعجب اینم یه مدل مرد امروزی و تحصیل کرده ی جامعه است دیگه !!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نازی
24 مرداد 91 23:36
سلام گلم مرسی که به وب دخترم سر سزدی خوشحالم کردی.خدا نی نیه نازتو حفظ کنه.گلم چرا خوش به حالم ؟شما هم که نی نیه ناز دارید.
زری مامان مهدیار
27 مرداد 91 12:02
عزیز دلم کاش برای ما هم دعا می کردی قربون اون سر کوچولوت که زیر قرآنه