پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

در انتظار معجزه

هایپر استار

1393/1/27 13:21
نویسنده : عاطفه
327 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی من و مامانم میریم فروشگاه خوش به حال هردومون میشه و کلی انرژی میگیریم و برمیگردیم . این عکسای یکی از روزای خوبمونِ ؛

اول از خوشحالی خودم و اینجوری میبوسم !

بعدش یه سبد کوچک بر میدارم و با مامانم شروع میکنیم ...

یه ذره که گذشت دست مامان و رها میکنم تا راحت تر به خریدم برسم !

و بعد از دقایقی چک میکنم ببینم چیزایی که لازم داشتم و بر داشتم یا نه ؟!

بعد یادم میوفته مسواک ندارم و از مامان میخوام تا راهنمایی کنه ببینه مسواک منتخبم مناسبه  ؟!

سپس خودم و به بابا میرسونم و دنت پیشنهادیم و نشونش میدم !

بعد از اون به سرعت سراغ غذای مورد علاقه ام میرم و با لذت نگاهشون میکنم .

در آخر خوشحال از خریدهایی که کردم سراغ صندوق میرم تا بابا حساب کنه .

و منتظر میمونم تا حساب کردنشون زودتر تموم شه و بریم .

ایشالله بازم طلبیده شیم چشمکقلب.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

لی لی
27 فروردین 93 23:16
شما مادر و فرزند عین خودمین رفتن به فروشگاه بی خرید هم خوشحال کننده اس ولی اگه ادم برای یه چیز میره تو با ده تا چیز میاد بیرون
عاطفه
پاسخ
دقیقا
مامان محمدحسین
27 فروردین 93 23:44
قبول باشه...
عاطفه
پاسخ
ایشالله قسمت شه با هم بریم
مامان الینا
28 فروردین 93 11:13
خدایا عاطفه جان باور نمیکنی چقدر حالات و اداهای پادشاه شبیه دختر منه !!!!!مخصوصا این عکس اخری
عاطفه
پاسخ
چرا باورم نشه ؟ من که خودم از روز اول این حرف و زدم
شقایق
28 فروردین 93 23:34
فدای این پسر خوشیپ بشممممممم ایشالا همیشه با جیب پر پول برید هایپر . الهی امین
عاطفه
پاسخ
خدا نکنه ، ایشالله همیشه سلامت باشید و ما از حضورتون لذت ببریم خاله ی عزیز متشکرم
مامان ترنم
29 فروردین 93 10:56
ما هم همزمان با شما مي‌گيم الهه آمين . كاش ما رو هم بطلبه بريم اينجا
عاطفه
پاسخ
ایشالله همه با هم
زری مامان مهدیار و صدرا
30 فروردین 93 22:26
قربون اون خرید کردنت قربون اون تیپت قربون اون انتخاب کردنت عزیز دلمممممممم ما هم دعا می کنیم ایشالا دوباره زودی طلبیده بشین
عاطفه
پاسخ
انشالله همیشه سلامت باشی مهربون ترین خاله مرسی
رومینا
1 اردیبهشت 93 12:30
عاطفه
پاسخ