پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

در انتظار معجزه

یه پسر دارم شاه نداره

1393/3/17 21:33
نویسنده : عاطفه
563 بازدید
اشتراک گذاری

کی گفته این شعر فقط مال دخترای گوگولی مگولیه ؟! درست که خودمم از اونا بودم که راه میرفتم و میخوندم نون برنجی دختر - نازک نارنجی دختر - دختر گل تو باغاس - چشم و چراغ باباس و الی آخر فی البداهه ادامه میدادم صرفا جهت لوس کردن خودم واسه بابام و  تکه پرانی به بابای آینده دختر نداشته ام و آگاه نمودنش از حسادت بیش از اندازه به دختر نیامده و نداشته مان !

و حالا که خدا لطف و محبتش و بر ما تمام و کمال عرضه کرده ما پسری داریم با محبت تر از همه دخترا و پر ناز و اداتر از خیلی خانم کوچولوهایی که میشناسم .

و این آقا پسر صدا کلفت ما که ماشالله خیلی هم قویه و یه رگ قلدری هم تو رفتاراش موج میزنه واسه مامانی سفره میندازه و لیوان و کاسه بشقاب برمیداره میذاره و قاشق چنگال میاره و لباس تو ماشین لباسشویی میندازه و مامانش و مجبور میکنه لاک بزنه و موهاش و شانه میکنه و گیره سر واسش انتخاب میکنه و آهنگ میذاره و بزن و بکوب راه میندازه و میره و میاد و چشماش و ریز میکنه و میگه فقط یه بوس !!! ( ادای من و درمیاره) و بعدش فرار میکنه و تا میای استراحت کنی بی صدا میاد کنارت و دست میندازه دور گردنت و تو سکوت انقدر میبوستت و نازت میکنه که دلت میخواد از خوشی یه آسمون گریه کنی بس که باورت نمیشه لحظه های نابی که داری لمسشون میکنی . هرچی خوراکی بهش میدن دو تا میگیره و اگه یکی باشه نصف میکنه تا به قول خودش به عاطف هم بده و بفرما بفرمایی بهت میگه که فقط چون امکانش نیست قورتش نمیدی وگرنه از همون لحظه محو میشد !

و گه گداری بین بازی ها و شعر خوندانش میره قرآن کوچک مامانش و برمیداره و میزاره تو کامیون بزرگش و میکشونه به یه جای خلوت تا بشینه بخونه و اگه حواست نباشه و لابلای جمع کردنای روزانه قرآن و بذاری سرجاش آه و وایلایی راه میندازه اون سرش ناپیدا و میگه خدایا دوسِت دارمِ من و کجا بردی ؟ و منظورش همون قران مذکور .

و میذارم تا کودکِ باهاش بازی کنه که وقتی بزرگ شد خدایی نکرده بازیچه اش نکنه !!!

و خلاصه اینکه با پسرا هم خیلی خوش میگذره , خیلی بیشتر از اونی که فکر میکردم دختر دارا خوش به حالشون خوشا به حالمون شده ! پس حق دارم دم به دقیقه واسه عزیز دردونه ام بخونم و جواب بشنوم که ؛ یه پسر دارم - شاه نداله , از خوشگلی - تا نداله , صورتی داره - ماه نداله , به کس کسونش - نمیدم , به همه نشونش - نمیدم , به کسی میدم - که کس باشه , پیرهن تن اش - اطس باشه , شاه بیاد - با لشگلش , واسه دختر - بزگتلش , آیا بدم ؟ - آیا ندم ؟ و هر دفعه بدون استثناء این نیم وجبی ادامه بده : بده دیگه ! بده ! بده ! خب ؟ حالا اگه شاهی دنبال داماد میگشت والله ما شک داریم هنوز ولی پسرمون جوابش مثبت ، بیان جلو تا مذاکره کنیم.

و در ضمن بنده همین الان از یک ضیافت شاهانه برگشتم ! دعوت بودم به صرف یک عصرانه دلچسب کنار پادشاهم و همنشینان همیشگی اش ( پنگول واقعی و دوستش - اسمارو خودش گذاشته) و یک خاله بازی جانانه .

فدای اون انتظارت


افتخار نوشت : خوش به حال عروسم .

همسایه نوشت : کاش مادر و پدر سجاد کم مشغله تر بودند.

دلتنگ نوشت : جهت مغذی کردن غذای پادشاه حبوبات و غلات تفت میدم و آسیاب میکنم و تو غذاش اضافه میکنم و بعد از مدت ها که دقیق به قفسه حبوبات نگاه کردم تا ببینم چی به چیه لوبیا چیتی و دیدم و شدید دلم قورمه سبزی دستپخت عمه ام و خواست. بلافاصله با خودم گفتم اون که مریض بذار زنگ بزنم دقیق ازش بپرسم یا لوبیاهام و ببرم اونجا بپزم . از جا که بلند شدم یهو انگار سرم خورد به سقف !

ای خدا ااااا ! چقدر باور نبودن آدم ها سختــــــــــــــــــــــــــــــه ...

پسندها (4)

نظرات (9)

مامان محمدحسین
18 خرداد 93 6:12
عزیز دلم... برعکس پادشاه شما فرزند بنده فقط به ماشین سواری علاقه مند و من باید سوار همه نوع ماشینش بشم حتی ماشین کوچیک سُک سُک خدای عمه عزیزت رو بیامرزه.... منم هر وقت عکس دایی تازه در گذشته ام رو میبینم ولقعا باور نمیکنم که دیگه بینمون نیست
عاطفه
پاسخ
از دست این نیم وجبی ها ما هر کاری بگی باید بکنیم. قدر این ماشین سواری ها حتی اون کوچک رو بدون. بدتر از اینا تو راهه خواهر خیلی سخته
زری مامان مهدیار و صدرا
18 خرداد 93 23:54
الهی که خود قرآن حافظ وجود مهربون و نازنینش باشه فالله خیرا حافظا و هو ارحم الراحمین
عاطفه
پاسخ
انشالله
زری مامان مهدیار و صدرا
18 خرداد 93 23:55
بعله پس چی؟ ما پسر دارا هم کلیییییی کیف می کنیم با این فرشته های نازنین
عاطفه
پاسخ
واقعا.
زری مامان مهدیار و صدرا
18 خرداد 93 23:56
قربون خودت و دلتنگیت ایشالا که خدا بیامرزدشون
عاطفه
پاسخ
خدا اموات شمارم رحمت کنه گلم.
زری مامان مهدیار و صدرا
18 خرداد 93 23:57
خوش به حال عروست با مادر شوهر گلی که داره
عاطفه
پاسخ
مامانی
19 خرداد 93 23:33
سلام.توفیق الهی نصیبتان شده شریف بیارید.منتظرتونیم
مامانی باران
21 خرداد 93 2:22
دوست مهربونم با کلی تاخیر جواب محبت های شما رو توی وبلاگ بارانی دادیممممممممم و واقعا پسری داری شاه نداره خدا از هر چی چشم بده حفظ و ایمن نگه داره انشاءالله خدایی قند توی دلم آب شد از خوندن دلبری های گل پسر یکی یکدونه ات، ماشاءالله فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین
عاطفه
پاسخ
ممنونم
مامان ابولفضل
23 خرداد 93 0:14
قربون اين پسر همه چيز تموم بشم من....اين شعرو منم واسه پسرم ميخونم خودم بيشتر از اون كيف ميكنم خدا رحمتش كنه عمه مهربونتو... منم با اينكه 2 سال از مرگ پدرم گذشته بازم يه وقتايي يادم ميره و شمارشو ميگيرم تا باهاش درد دل كنم...
عاطفه
پاسخ
الهییی ! خدابیامرزتش. واقعا سخته
الهه
26 خرداد 93 2:10
وای چه ضیافتی! کیف کردم از عکس این پسر تر و تمیر و اتو کشیده و مرتب. خوش به حال مادر این پادشاه. از چشم بد دور باشی خوشگل خاله.
عاطفه
پاسخ
مرسی خاله جون. تازه هنوز لباس پلوخوریمو نپوشیدم.