پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

در انتظار معجزه

این بغض نشکسته باید سهم خود خدا بشه ..

1393/4/29 19:12
نویسنده : عاطفه
353 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هم گذشت . و بالاخره به چیزی که خواستم رسیدم. و خوشحالم که با اون همه لحظه های سنگین و سخت مثل همیشه رفتار نکردم و نتیجه همون شد که انتظار داشتم.

الان اینجا بهشت نیست ولی ما از جهنم خودمون اومدیم بیرون. و این یعنی داره نور تازه ای به این زندگی میتابه. خوشحالم که کسی از خانواده رو درگیر ماجرا نکردم و خوشحالم که مشاور خوبی و تو تصمیم های زندگیم دخیل کردم که تا حالا بر طبق هر گفته اش عمل کردم نتیجه عالی بوده. خدا اونم خیر بده ایشالله.

ولی یه چیز تو این روز سنگین بهم ثابت شد . ناصر طاقت دل بریدن نداره . و خدا کنه این موضوع انقدر پررنگ باشه که به خاطرش خیلی جاها بیاد و خیلی کارا کنه.

پسر مامان امروز انقدر شیرین بود مثل همیشه اش که ما با تمام اندوهمون فقط خندیدیم. واقعا وجود بچه ها نعمت. خدا رو شکر که از مثلث عشقی این عزیز دلم هم کسی کم نشد. خدارو شکر که وجودش انقدر نازنین و عزیزه که همه ، حتی بابای بداخلاق قصه هم بخواد که به خاطرش خوب شه.

الان پدر و پسر خوابند . و آرامشی تو این 4 دیواریست که با هیچ چیزی تو دنیا قابل مقایسه نیست. دل لوس و عزیز من هم هنوز یه جوریه .. فرصت نشده از ظهر تا حالا برم سراغش و بهش برسم ... ولی ؛

وقتی رسیدیم خونه 2 تا جمله دلنشین شنیدم که باعث شد تا ابد با فکر کردن بهش ضربان قلب بیمارم منظم و زیبا شه :

- امیر پارسا بی مقدمه گفت : عاطف دوست دارم . عاشختم !

- و ناصر :  ...  و ممنونم که ... .


*  یادم باشه امروز پادشاه جنان انگشتی در چشم پدر کرد که آهش به فلک رفت و در جواب بگو ببخشید و آخ آخ خانم مشاور و بابارو ببوس گفتن اش , پسرک فقط پشت چشم نازک کرد و صورت چرخوند و سکوت کرد. کار اشتباهی کرد , قبول نکرد که عذر بخواد , طلبکار هم بود و حتی بهش برخورد که چرا ازش میخوان بابا رو ببوسه ولی آخ دل من خنک شدخجالت !!!

حالا جاهای دیگه جبران میکنم این تربیت غلط فرزند پروری ام رو خندونک

ممنونم از پیام ها و دعاهاتون.

خدایا شکرت.

پسندها (2)

نظرات (11)

مامان ماني جون
29 تیر 93 21:28
الهي شكر خيلي برات خوشحالم خيلي نمي خواد تو اين يه مورد ادبش كني(كارش خوب بوده) البته اميدوارم ديگه به اين كارش احتياجي نباشه
عاطفه
پاسخ
عزیز دلمی
الهه
30 تیر 93 1:38
اقا ناصر که بماند. خودشون میدونن با شما چه کنند. مگه دست من بهت نرسه! یعنی کشتمت!
عاطفه
پاسخ
زری مامان
30 تیر 93 12:29
بهت افتخار می کنم عاطفه جونم، به تو که عاقلانه و با تدبیر زندگیت رو حفظ کردی خدا پدر نازنین قصه تون رو هم حفظ کنه که دلش برای شما و زندگیش می تپه ایشالا که هر روز زندگیت بهتر و شیرین تر از قبل باشه عزیزمممممم
عاطفه
پاسخ
ممنونم بابت همه چیز
زری مامان
30 تیر 93 12:30
من فدااااای اون زبون شیرینش بشم که تو اوج کودکیش حواسش به همه چی هست خدا حفظ کنه این پادشاه سرزمینتو
عاطفه
پاسخ
مام
30 تیر 93 15:58
خدا رو صدهزار مرتبه شكر كه همه چي به خير گذشت... گاهي اين فسقلي ها منتقم خون مادرشون هستن....
عاطفه
پاسخ
آره واقعا ! با اینکه اصلا دلم نمیاد بچه ها درگیر اختلافات والدین بشن ولی گاهی واقعا میچسبه ! ایشالله همه ی بچه ها همیشه از این جریانات دور بشن و مامانا با قدرت خودشون جلو برن و نیاز به انتقام گیری این نیم وجبی ها نباشه.
مامان ابولفضل
30 تیر 93 16:01
منم رمز...
عاطفه
پاسخ
با افتخار تقدیم میشه خانوم.
مامان مریم
31 تیر 93 12:01
رمزه دادنیه ؟ منم میخوام خب گفتم شاید واسه شازده س فقط فک نکن خیلی کارت درسته اتفاقا اینجا ناصر خان آقایی کرده قدرشو بدون عاطف ...اگه مردونگیش نبود خیلی اتفاقای غیرقابل جبران میوفتاد باورکن...پس هواشو داشته باش و خودشو همونجور که هست قبول داشته باش
عاطفه
پاسخ
خیلی پررویی مریم ! مردونگیییییش ؟؟؟ حالا هی لج من و در بیار دهنم و وا کنم صد سال هواشو ندارم تو هم یه بار دیگه طرف اون و بگیری میترکونمت اصلا حالا که اینجوره رمزم نمیدم
مامان مریم
31 تیر 93 12:02
در ضمن پی نوشتتو اصلا دوس نداشتم
عاطفه
پاسخ
مامان نفس طلایی
31 تیر 93 13:58
سلام ... خدا رو شکر برا حس ارامشه ... اگر خواستی بیا و اسم مشاوره رو برام خصوصی بذار ... کنجکاور شدم... در ضمن برای پ.ن
عاطفه
پاسخ
سلام . چشم ، کامل میام و برات میگم. پ . ن مگه انقدر بد ؟! رو شونه ناصر نشسته بود انگشتش بی هوا رفت تو چشمش ! بچه ام از قصد نکرد که ! حالا چون ما خوشمون اومده همه تعجب کردن ؟!
زری مامان
1 مرداد 93 0:43
اگه می شه ما هم رمز من فک کردم فقط برا امیرپارسا نوشتی
عاطفه
پاسخ
تقدیم شد.
مامان زهرا
1 مرداد 93 2:39
سلام عاطفه جون خیلی خیلی خوشحالم برای حس آرامشت ودل آرومت .الهی که همیشه آرامش داشته باشی وسلامت باشین . .
عاطفه
پاسخ
سلام عزیزم،ممنونم ، بابت همه چیزایی که میدونی، ارادتمون به دسته گلاتونم حتما عرض میکنیم .