پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

در انتظار معجزه

از زبان تصویر

1393/4/31 1:48
نویسنده : عاطفه
463 بازدید
اشتراک گذاری

در چنین ماه قشنگی 2 سفر کوتاه داشتیم به نمک آبرود و مشهد . اولی به همراه پدر و برای رفع دلتنگی کودک برای استخری که بهش تعطیلی 3 روزه خورده بود :

و دومی جهت رفع دلتنگی خودم برای چشمه محبتی که پایان ندارد بدون پدر با مامان خودم و داداش گلم و مامان بزرگم :

و اینم 2 نمونه از فروشندگی پسرک که قبل تر ها شرح داده بودم :

و اینم خرابکاری هایی که بهش میگیم خلاقیت : ( هر دو نانوایی هستن و حضرت آقا در حال درست کردن خمیر نان )

این شیر خشک ها هم مال خودم که هر از گاهی هوسی میخورمخندونکخجالت.

اینم ادامه اش : (خودش از در ماشین لباسشویی رفته بالا تا سماور و بیاره پایین واسه خاله بازی )

اینم لطف همیشگی همسایه محترم : (که گاهی هندوانه میشه و گاهی موز و گاه توت فرنگی !)

وقتی برای " مثلا " تنبیه به اتاقش رفته و بعد از 5 دقیقه که خبری ازش نشد این صحنه رو دیدیم  ( اکثر اسباب بازی ها رو پخش اتاق کرده بود و در کمال خونسردی تلویزیون و روشن کرده بود و کارتون میدید) :

و شب قدر امسال :


پیامک نوشت : خدا ؛ شونه هامون و فقط واسه اینکه کوله بار غم هامون و روش بذاریم نیافرید . آفرید تا بعضی وقت ها بخندیم ، بندازیمشون بالا و بگیم : بــــــــــــــــی خــــــــیال !

پسندها (3)

نظرات (19)

مامان مریم
31 تیر 93 2:37
سلام عاطفه جان خوبی خانوم ؟سلامتی/؟ همیشه به سفر عزیزم زیارتتون قبول باشه اون شیر خشکا هم نوش جونتون هوسه دیگه بچه و بزرگ هم نمیشناسه خدایی وقتی اون نون پزون پادشاهتو میبینی چیکار میکنی واقعا ؟ عکسا عالی بودن میگم سماور انشاالله دکوره دیگه چون خیلی خطرناکه امیدوارم شب قدری که گذشت حاجت روا بشی بانو و آقا ناصر بشه باب دل خودت خیلی پر حرفی کردم ببخشید
عاطفه
پاسخ
سلام به روی ماهتون،الحمدالله ممنونم. والله انقدر کارای فاجعه تر از این نون پزون میکنه که ما به ایناش عادت کردیم و با خنده میگذرونیم ولی اگه باباش خونه باشه .. مادر و پسر با هم توبیخ میشن . حتی سر اون النگو و تن ماهی فروشی هم دعوامون میکنه به خدا ! تا وقتی نیست خیلی کم پیش میاد بابت این چیزا عصبانی شم. بله سماورم به همت بابا ناصر ۲ سالی هست که نقش دکور داره ، و ایشالله شما هم به همه خواسته هاتون برسید . لطف کردید , پر حرفی چیه ؟ دو تا عزیزای دل منم ببوسید
مامان مریم
31 تیر 93 2:39
راستی قالب جدید مبارک زیباست
عاطفه
پاسخ
مامان مریم
31 تیر 93 11:57
مبارکه دکور جدیدت خوشگله.. عکسا هم عالی دلمون خواست سفرارو .. دیدن یه خونواده ی خوب در کنار هم همیشه آدمو به وجد میاره ..خوشحالم که خوشحالی عزیزم
عاطفه
پاسخ
مریم واقعا چقدر این مدلی حرف زدن بهت نمیاد به هر حال ممنونم
مامان نفس طلایی
31 تیر 93 13:55
سلام عزیزم خوبی؟ زیارت ها قبول ... همیشه به گردش و خوش گذرونی کنار دریا ... اخه عاشق نگاه به دریا ام ... عزیزم چه قران به سر گرفتنی معصومی .... عجب نون وایی... افرین مامان خوش خنده
عاطفه
پاسخ
سلام به روی مااااهت مرسی عزیزم. ایشالله یه سفر به زودی با دل خوش و تن سالم برید و بیاید.
مامان ابولفضل
31 تیر 93 14:31
قالب جديد مبارك ايشالله هميشه با دل خوش به سفر و گردش باشين زيارتتون قبول باشه راستي چه اتاق خوشگلي داره پادشاه يه عكس كامل برامون بزار ايده بگيريم نون پزون هم عالي بود ..پسرك ما با خمير بازياش نون پزون ميكنه...
عاطفه
پاسخ
مرسی. ممنونم , ایشالله قسمت شما بشه. چشاتون خوشگل میبینه. چشم. چه کارا که نمیکنن این بچه ها ...
مامان ماني جون
31 تیر 93 21:07
الهي هميشه به سفر و خوش گذروني البته اگه اتفاقي تو سفر حال آدمو نگيره به به چه عكسايي چه خرابكاري هايي من كه باشم يهو قاط ميزنم خدا كنه گرون فروشي نكنه پارسا جونم ببوسش خصوصي
عاطفه
پاسخ
نگران نباشید , همه جنسای پسرک به قیمت دو 15 ( دو قل دوقل دو پونزده , دو تا 24 و شونزده و ..) فروخته میشه ! هرچی هم بهش عدد و قیمت واقعی میگیم , فقط میفرمایند 2 پونزدهِ ! تازه پول الکی هم قبول میکنه.
زری مامان
1 مرداد 93 0:45
قالب جدیدت مبارک خیلی حس خوبی بهم میده خیلی شاده
عاطفه
پاسخ
مرسی ، خدا رو شکر که خوشتون اومده.
زری مامان
1 مرداد 93 0:45
زیارت قبول عزیز دلم همیشه به سفر
عاطفه
پاسخ
ممنونم،از دعای شما ما طلبیده شدیم.
زری مامان
1 مرداد 93 0:46
قربون اون فروشندگیش و نانواییش و شیطنتاش
عاطفه
پاسخ
خدا نکنه ، همیشه سلامت باشید انشالله
زری مامان
1 مرداد 93 0:46
دلم ضعف رفت برا قرآن سرگرفتنش
عاطفه
پاسخ
سلامت باشی.
زری مامان
1 مرداد 93 0:47
هنوز طالبی و هندونه اتفاقا دیروز تو فکر میوه فروش محلتون بودم
عاطفه
پاسخ
زری مامان
1 مرداد 93 0:48
کاش میوه فروشتون طلا فروش بود
عاطفه
پاسخ
اخ گفتی !!! واقعاااا !
الهه
2 مرداد 93 0:47
از خوندن یعضی جوابها به کامنتها به این نتیجه میرسیم که..
عاطفه
پاسخ
بذار ببینمت ...
الهه
2 مرداد 93 0:50
بابا آیت الله قحطی بود قرآن اون آقا که اسمش رو هم نمیخوام بیارم گذاشتی رو کله بچه؟ البته اون به کنار برای من زل زدن به پرتره و کلوز آپ بسیار زیبا و خاص صورت امیر پارسا خیلی خیلی حس خوبی داشت. میتونم بگم تو هیچ عکسی تا حالا زیباییش به این اندازه چشمگیر نبوده. خدا حفظش کنه و مامانش رو - دقت کن تاکید میکنم فقط مامانش رو - به راه راست هدایت کنه
عاطفه
پاسخ
به خدا از ترس تو انقدر با استرس مبنویسم که گاهی ده بار مجبور به ویرایش یه جمله میشم !از دستم در رفته عکس حالا تو به مترجمش چی کار داری ؟ والله من که یکسال دستم تا حالا معنیش و از رو این نخوندم ، بس که سرم شلوغ و تند تند میخونمش. تفسیر قرانم مال الهی قمشه ای هر چند وقت یه بار یه نگاه بهش میکنم و فعلا هم دادمش دست کسی. به هر حال دعاهای شما مارو خوشحال میکنه ، حتی اگه به این سبک هم بفرمایید هدایت شیم. ما میگیم امین
مامان عطرین
2 مرداد 93 1:45
منم عاشق شیر خشکم هر چندوقت یکبارهوس میکنم
عاطفه
پاسخ
هیچ اشکالی نداره ! خوشمزه اس خب !!
مامان مهراد
13 مرداد 93 13:58
قرآن سر گرفتن پسرت بند دلمو پاره کرد... خیلی قشنگه زیارتتون هم قبول باشه شاهزاده چه پست پر و پیمونی بود از همه جا عکس داشت
الهه
13 مرداد 93 17:37
الهی من بمیرم. یه دیوار آهنین بگذار نتونم بیام انقدر اذیتت کنم! از دست خودم عصبانی شدم که انقدر من اه اه هستم به خدا. طرف خونه خودش راحت نباشه؟ ای حناق بگیری الهی الهه
عاطفه
پاسخ
الان دقیقا کدوم قسمت ناراحتت کرده ؟
mamane mim
2 شهریور 93 21:27
چه خوب که جلوی خرابکاری ( شیرین کاری ) پسرک رو نگرفتین اون قسمت خمیر بازی به میز ناهار خور رو ماهم داشتیم
مامان آنیل
2 شهریور 93 23:57
اسپند دود کنید خیلی خلاقه