پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

در انتظار معجزه

معامله یا معاشقه ؟

1393/5/2 1:07
نویسنده : عاطفه
338 بازدید
اشتراک گذاری

سانس آخر یک روز خسته کننده است ( کار اداری و استخر و سردردی عجیب بابت تعمیرات خانه همسایه - کم خوابی و یک مهمانی شلوغ و متاسفانه حادثه ای عجیب که فاجعه از سر پادشاهم  گذشت  و فقط روی ابروش ضرب دید و کمی کبود شد ) و حالا نیمه شب را هم رد کرده ایم و پسرک هنوووووز بازی میخواهد غمناک!

با ته مانده توانم تمام خلاقیتم را به کار میگیرم و همون جور کنار هم خوابیده انگشتانم را روی تنش حرکت میدهم و میزنم سر شونه اش و میگم : تق تق تق !

- بلــــــــــه ؟

* سلام , خسته نباشید. یه بوس می خواستم , دارید ؟

- نه ! مغازه بغلی داره . تعجبآرام !

دوباره حرکت انگشتانم و ضربه سر شانه و تق تق تق !

- بفمایید ؟

* سلام آقا بوس دارید ؟

- چند تا میخوای ؟

* 2 تا !

- آره ، بیا تو .

و دو بوسه شیرین سهم گونه ام میشود محبت.

* آقا چقدر خوشمزه بود ، از کجا آوردید اینارو ؟

- مغازه اونوریِ . تعجبآرام !

دوباره انگشت و ضربه و تق ! سلام .

-سلام , چی میخوای ؟

* میخوام بپرسم اون بوس خوشمزه هارو از کجا آوردید دادید به اون آقاهه ؟

- از مغازه خودمون ! دلخور!

* اِ اِ اِ ! چه جوری درست میکنیدشون ؟

- غذا خوشمزه میخوریم ! تعجببغل!

* مثلا چی ؟

- ممممم ! غذا خاله زهرا اینا . تعجبخنده !

* دستتون درد نکنه خیلی چسبید .

- بیا واسه داداشتم ببر ( دو بوسه به کف دستش میزنه و مشت میکنه و میگه صبر کن بذارم تو مشما !) تعجبمحبت !

مثلا کیسه رو که ازش گرفتم و میرم . هر دو خداحافظی میکنیم و تسلیم نوازش هام میشه و آماده خواب خواب آلود.

پلک هاش تازه رو هم رفته که یکدفه از جا میپره و داد میزنه :

- پولشو ندادی ! میشه دو پونزده تا ! تعجبخندهمحبتبغلبوس !

( غذاهای خوشمزه خاله زهرا که مواد اولیه بوسه های بی همتای پادشاهم و تشکیل داده .)

مهمونی خاله زهرا

خرید و فروش امشب بیشتر از همیشه چسبیدمحبت . من که حسابی سود کردمبوس. شب و روز شما هم پر سود محبت.                                                                                  

پسندها (9)

نظرات (9)

ame
2 مرداد 93 22:02
Salam azizanam ahvaleton chetore? Enshalah ke hamishe khobo salamat bashid.inja dare hesabi baron miad va taze yekami hava khonak shode. Che kharide khobi kardi zan dadashi jonam. Kashki manam onja bidam ta azash hesabi kharid mikardam halesho mibordam.az tarafe man zakhireye bosss maghazasho ziad kon. Bosssssss
مامان اهورا (نرگس)
3 مرداد 93 2:47
وای عزیز دلم...قربونت برم تو که خلاقیتت تو بازی از مامانم بیشتره!!!!!این هوش و استعدادتو از کجا خریدی؟؟؟!!!!
عاطفه
پاسخ
الهه
3 مرداد 93 17:09
خدا نکشدت! داشتم نوشیدنی میخوردم نصفه شبی با گوشی هم میخوندمت. رسیدم به اینکه یهو جیغ زده که پولش رو ندادی همچین خنده ام گرفت که منفجر شدم و صدای مهیبی تولید شد و خودم تا مرز خفگی پیش رفتم! آخه چقدر شما مادر پسر طلا بلایید؟! راستی به نظر من هر معاشقه ای از هر نوعی و در هر ارتباطی که باشه یک معامله هم هست. بده بستان عاطفه ، لذت و آرامش و حس تعلق کمترین معامله شه.
عاطفه
پاسخ
واقعا شرمنده که به خاطر ما حس خفگی بهتون دست داد با حرفت هم طبق معمول موافقم. معاشقه و معامله جدا نشدنی اند
مامانی باران
5 مرداد 93 5:28
عاطفه جون سلام خیلی وقت بود نبودم و سعادت نداشتم و دلم خیلی تنگ شده بود ولی این پنج صبحی آی خندیدم از دست این گل پسر شما و قربون صدقه خودش و بوس هاش و پول خواستنش رفتم که نگو انشاءالله که همیشه از این معامله ها نصیبتون بشه و حسابی سود کنین که خیلی شیرینه "گوارای وجودتان"
عاطفه
پاسخ
ما هم خیلی دلتنگتون بودیم. خدارو شکر که اوضاع روبراهه. و خیلی ممنون از لطفتون دوست گلم
مامان ماني جون
5 مرداد 93 13:12
سلام غاطفه جون خوبي؟!!! كم پيدا شدي نگران شدم دوستم اميدوارم شاد باشين
عاطفه
پاسخ
سلااااااااااام به روی ماهت. همه چی آرومه .....
زری مامان
9 مرداد 93 10:02
قربون اون معامله تون برم من خوب واسه چی پول نداده میری ماشااله به این پسرت عاطفه، ذهن خلاقی دارین دوتاتون
زری مامان
9 مرداد 93 10:04
غذای خوشمزه ی خاله زهرا رو خورده که اینقدر خوردنیه این پسرت
مامان مهراد
13 مرداد 93 13:50
سلام.... چه خلاقیت قشنگی.. دلم خواست امشب پسری رو اینطوری بخوابونم خدا برات حفظش کنه این پادشاه رو .... من هم وقتی به حایی که میگه پولشو ندادی رسیدم کلی خندیدم.... امیدوارم همیشه عاشقانه هاتون پر سود و معامله هاتون پر از عشق باشه
مامان محمدصدرا
14 مرداد 93 1:53
پادشاهی به این شیرینی رو باید بوسه باران کرد. مطمئنم حس بوسیدنهاش خیلی دلچسب و خاطره انگیزه انشاالله هر وقت قرار شد شب بیداری داشته باشی فقط و فقط دلیلش یه معامله شیرین و پرسود باشه
عاطفه
پاسخ
مرسییی عزیزم