پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

در انتظار معجزه

نعمت

1393/6/4 12:50
نویسنده : عاطفه
1,223 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی پیش میاد به چرایی خلقت و حضور آدم ها فکر کنم و خیلی بیشتر پیش میاد که هیچ نتیجه ای نگیرم و هیچی نفهمم و فقط خدارو شکر کنم به خاطر بعضی خوب ترین ها که اگه نبودند چقدر لحظه ها سخت میگذشتند و بگم : حتما حکمتی هم واسه بودن بقیه هست !!!

امروز ، هیچ مناسبتی نداره ! یه روز معمولیه تو آخرین ماه این تابستون گرم و سوزان ! و البته مزین به اندکی بادهای پاییزی !

ولی من از عمق وجودم خوشحالم و شاکر برای بودن فرشته صفت ترین بانوی زندگی ام .

بد حالی پادشاه واقعا ناراحتم کرده ، نوسنات خلقی و جسمی خودم شده مزید بر علت و آشفتگی اوضاع خونه نور علی نور و از همه بدتر اینکه  خانمی که هر دو هفته واسه کمک میاد هر دو نوبت این ماه و مشکل براش پیش اومد نتونست بیاد و دو سری قبل به خاطر تولدا خونه میزبان ها فرستادیمش .

یعنی هم خونه حال افتضاحی داره ! هم من ! هم پادشاه ! و سرمشق های گرفته شده زبان آلمانیمون همینجور داره رو هم تلنبار میشه و حال و وقت خوندنشون نیست !

خیلی کلافه بودم امروز ! که یهو !!! یه فرشته ی دوست داشتنی و عزیز و مهربون و ناز اومد پشت درمون و گفت :

سلــــــــــــــــــــــام !

و حالا پادشاه با مامانم رفتند خونه مامان بزرگ من و ! تونستم یه ساعتی بیخود دراز بکشم و با خیال راحت به سقف نگاه کنم و ! الکی وب گردی کنم و همش بگم خدایا شکرت که سایه مامانم بالا سرم !

و اصلا دیگه برم مهم نباشه که حجم ظرفای نشسته داره از ورودی آشپزخانه میزنه بیرون و متاسفانه هرجا قدم میذاری خورده بیسکویت و کیک و .... است و به هر جا چشم بندازی یه تکه از اسباب بازی های متنوع و بی پایان پسرک افتاده .

و فدای سرم که هنوز جزوه ها پاکنویس نشدند و تمرین ها انجام نشده و هیچی نخوندم .

الان فقط این برام مهمه که چقدر خوبه مامانم و دارم . چقدر خوبه که نزدیکمِ . چقدر خوبه که انقدر دوسمون داره . چقدر خوبه ....


خدایا ؛ سایه اش و از سرم کم نکن . و به لطف مهربونی ات همه ی مادرا رو همیشه و همیشه سلامت و شاد و خوشبخت نگه دار . آمین.

خدایا ؛ عمه ی نازنینم و همه ی مادرای عروج کرده رو قرین رحمت و مهر بی پایانت قرار بده و به فرزندانشون صبری بی پایان عطا کن . آمین.

 

پسندها (7)

نظرات (12)

محبوبه مامان ترنم
4 شهریور 93 13:09
ان شاالله که مامانتون همیشه سلامت و سرزنده باشن.خوش به حالتون که مامانتون کنارتون هست. من که با مامانم 5 ساعت فاصله دارم.
عاطفه
پاسخ
ایشالله نزدیک تر میشید ولی بازم 5 ساعت خوبه ! خدارو شکر کن
مامان ماني جون
4 شهریور 93 13:15
الهي مامان مهربونت هميشه سلامت باشه اميدوارم پادشاه هم زودتر خوب شه
عاطفه
پاسخ
مرسیییییییی عزیز دلم. خودت خوبی ؟
فروشگاه ونیزی
4 شهریور 93 13:28
خیلی قشنگ بود که شما این قدر قدرشناس هستید. برای شما بهترین ها رو آرزو دارم. ما تو فروشگاهمون چیزای خوبی داریم. مجموعه کارتون ها با قیمت خیلی مناسب عرضه می شه بقیه محصولا را هم ببینید مطمئن باشید به درد بخور توشون زیاده. درب منزل تحویل می دن و پول رو می گیرن.
مامان نازی
4 شهریور 93 15:08
سلام.خوش به حالت.من که توی غربتم و تک و تنها سر میکنم با دختر شیطونم.خیلی سخته کاش منم پیش خانوادم بودم...............
عاطفه
پاسخ
نیلوفر
4 شهریور 93 15:30
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو مناسب برای هدیه و سیسمونی متفاوت و شیک (این عروسک ها بسیار بادوام هستند و به خاطر نداشتن قطعات جداشونده برای کودکان مناسب هستند) آدرس وبلاگم: http://honarhayeme.blogfa.com/ آدرس تاپیکم در نی نی سایت: http://ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=948363&PageNumber=1
مامان نفس طلایی
4 شهریور 93 16:12
سلام دوست من ... خوبی؟ خدا روشکر برای بهترین نعمت خدا .... مادرررررررررررر
عاطفه
پاسخ
سلام به روی ماهت هزار هزار بار شکر
زری مامان
5 شهریور 93 0:07
الهی از همه ی بلاها به دور باشه مامان نازنینت
عاطفه
پاسخ
انشاللهمرسی عزیزم
زری مامان
5 شهریور 93 0:09
چرا امیرپارسا بد حاله ؟؟؟؟
عاطفه
پاسخ
سرماخورده بود
زری مامان
5 شهریور 93 0:10
فدا سرت ، از خونه چه خبر عشقم ؟چند تا نوشتی و من نخوندم دلم برات تنگ شده اینقدر کار دارم که نمی رسم بیام بخونم
عاطفه
پاسخ
فدا سرت،از خونه چه خبر عشقم ؟
مامان اهورا (نرگس)
10 شهریور 93 13:55
خوش به حالت ....سایه شون از سرتون کم نشه... من که کیلومترها از مامانم دورم...بعضی وقتا چنان دلم هواش و می کنه که ....
عاطفه
پاسخ
به نظر میاد منم باید همچین روزایی و تجربه کنم نرگس اگه بریم ...
مامان اهورا (نرگس)
10 شهریور 93 13:55
قالب نو مبارک عاطفه جونم...
عاطفه
پاسخ
مرسی عزیزم
الهه
11 شهریور 93 3:04
قدرشون رو بدون بدون بدون و بازم بدون میدونم میدونی ها ولی شاید تصور واقعی از اینکه به معنای واقعی کلمه هیچ کمکی نداشته باشی رو نداشته باشی خدا حفظشون کنه براتون
عاطفه
پاسخ
چشم