پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

در انتظار معجزه

نظرات (6)

❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 20:44
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
آرتمیس
31 مرداد 91 14:03
سلام ,پسرخیلی نازی دارین,با اجازتون لینکتون کردم
زری مامان مهدیار
31 مرداد 91 14:51
چقدر من این سرزمین آرزوهات رو دوست دارم تو به پسرت، پادشاه کوچولوی سرزمینت ایمان داری و این یه حس خوبی برام به وجود میاره
دایی
18 شهریور 91 21:03
عشقـــ منــم هستـــــ
زری مامان مهدیار
22 شهریور 91 12:36
کجایی پس ملکه ی سرزمین آرزوها خیلی دلتنگ نثر زیباتم
مانلی مادر باران
15 خرداد 92 13:04
خدا حفظش کنه براتون امیدوارم رنگ غصه و غم نبینین

ممنون.