پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

در انتظار معجزه

کودک بمان و نه کوچک !

1393/8/2 18:11
نویسنده : عاطفه
556 بازدید
اشتراک گذاری

تو هنوز کودکی ! آنجایی که کار میکنم به تو همسن و سالانت میگویند نوپا ! میشود که بزرگتر نشود این نوپایی ات و همیشه قدم هایی که برمیداری تازه تر از قبل اش باشد تا کهنه و تکراری نشه این نو بودن به تازگی راه افتادنت ! قدم ها که همیشه نو باشند یعنی همیشه کاری جدید میتوان کرد ! و به کشف تازه ای رسید !

به تو مطمئنم ! به شیری که خوردی و با تمام  گناهکاری ام تمام سعی ام و کردم تا وقت جاری شدن اش در دهانت پاک و منزه باشم و استغفار کنان سیرت کنم . به نانی که خوردی و حمد و ثنایی که قبل و بعدش یادت دادم و کردی . مطمئنم به تمام صدقه هایی که دادیم و خیراتی که کردیم و به تمام کارهای خوبمان ، به تمام مهربانی های تو ! به خیلی چیزها مطمئنم پسرم ولی ... دنیا حسابی دارد با تمام بچه ها بد تا میکند . غصه ی همه را میخورم ولی فقط از تو که کنار تن من و پا به پایم روزها را میگذرانی و بزرگ میشوی میتوانم خواهش کنم که کودک بمان !!!

بزرگ که بشی غصه ها پدرت را در میارند و تو پسر مادری هستی به نام عاطفه ! غصه هایی که میخورم نه فقط برای تو که برای تمام بچه ها بس است !  مهربونِ مادر اگر از ابتدا چیزی وارد زندگی ات میشد که مشکل داشت و تو را عادت میداد به این همه قساوت و زشتی و وحشی گری ، باکم نبود از گذشت ایام و قد کشیدنت ولی .. تو هیچ نیستی جز نور و نور و نور !

این سیاهی ها و درکشان پیرت میکند ! تو را هم از پا میندازد ! تو بی غیرت نیستی ! 

یک چیزی به ذهنم آمد عزیز دل مادر ! شاید ! شاید بشود بزرگ شوی و پیش از غصه خوردن و پیر شدن و آه کشیدن کاری دست خودت بدهی و دست همه ی رجزخوان های دنیا ! و با دعای من و دعای تمام مادران مکدر شده از وقایع اخیر به جنگ همه ی سیاهی ها بروی و پیروز میدان شوی ! این هم میشود ! فکر هایت را بکن ، دنیا پر است از کودکانی که مثل تو مادرانشان وجودشان را با تاروپود خوبی و مهربانی و شعور !!! یعنی نکته اصلی انسانیت بافته اند  ! میشوند همرزمان تو در نبرد خیر و شر ! نمیدانم چرا حس میکنم شما فاتح میدانید ! شما خوب های همیشگی دنیا ! کاش قبل از اینکه بزرگ شوید و جنجگو ! البته نه به معنای آنها ! شما با نیکی غالب میشید بر تمام این پست ها و رذل ها و بی شرافت ها ! آنها کودک شوند و شعورشان برسد به اندازه ی تو و همسالانت و بفهمند که خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد !


ایرانم ، میدانم که تو هم مادری و میدانم که رنج همسری مردی را میکشی به اسم خاورمیانه که عروس هایش را یک به یک کنار خود گنجانده !  رنج تو تنها غم فرزندان نا اهل ات نیست ، تو از غصه ی هووها و بچه هایشان هم روز به روز داری رنجور تر میشوی ! تو از بی کفایتی همسرت به فغان آمدی ! کاش میشد که جدایت کنم از همه چیز و همه کس که اینگونه زیر پا له کرده اند تورا ! ایرانم ، من به صدای طپش های  دلنشین قلب ات عادت دارم .. کمتر غصه بخور . کمی دیگر طاقت بیار ؛ کودکانمان دارند کودکانه بزرگ میشوند ...

و تو سربلند خواهی شد .

پسندها (3)

نظرات (7)

زری مامان
6 آبان 93 23:02
سلام عاطفه ی گلمممم
عاطفه
پاسخ
سلام به روی مااااهت
زری مامان
6 آبان 93 23:04
مثل همیشه زیبا و کامل و بی نظیر لذت بردم عاطفه جونم مرسی که تو دعاهای خوبت همه رو شریک می کنی خدا سرباز کوچولوت رو برات حفظ کنه ایشالاااا همیشه باعث سربلندی ت باشه عزیزم
عاطفه
پاسخ
مامان فرشته های آسمانی
7 آبان 93 9:34
سلام وب زیبایی داریدهمینطور هم پادشاه خوشکلی ایشالله همیشه سالم باشید موافق تبادل لینک بودید خبرم کنید
مامان عطرین
7 آبان 93 20:53
وای عاطفه جون چقدر قشنگ بود تمثیلت راجع به ایران میتونم بگم تک بود چون تا به حال همچین چیزی نشنیده بودم افرین به حست و به قلمت اما واقیتش متوجه نشدم از کدوم غم و درد سخن گفتی و شیر مردای ما باید با کی و چی بجنگن؟
عاطفه
پاسخ
قشنگی از خودتونه عزیزم از غم و درد اسراییل و داعش و اسید پاش های نامرد
مامان عطرین
7 آبان 93 20:55
دوست عزیزم عاطفه جون و پسر گلت !فردا تولد دخترمه که دوسال پیش در چنین روزی به دنیا اومد میخواهیم تولدشو تو وبلاگش جشن بگیریم و دلمون میخواد دوستای وبلاگیمون هم تو این شادی سهیم باشن منتظر دیدیارتون فردا توی وبلاگ عطرین هستیم ادرسو که داری؟
عاطفه
پاسخ
آخ جون ! تولد ! بله که دارم . اومدم
مامان آنا
8 آبان 93 2:58
سلام عزیزم.عاطفه بهت تبریک میگم بابت این پسرت.ماشااله خیلی خیلی باهوشه.من تمام حرف هاش رو برای همسرم تعریف میکنم و کلی ذوق میکنیم از کارهاش.براش صدقه بده من کمتر بچه ای رو دیدم که اینقدر قدرت درکش بالا باشه.هزار ماشااله.
عاطفه
پاسخ
پس تازه داری مثل من میشی ! حالا باورت میشه حرفایی که از آنا میزدم و قربون صدقه هایی که میرفتم ؟
مامان مریم
10 آبان 93 11:08
میگن هر نوزادی که بدنیا میاد نشونه ی اینه که خدا هنوز به انسان امیدواره...
عاطفه
پاسخ
اینجاست که میگن : عجب صبری خدا دارد !!!