پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

در انتظار معجزه

چاله ی دوست داشتنی

1391/8/8 20:25
نویسنده : عاطفه
443 بازدید
اشتراک گذاری

اکثریت چاله ها رو پر می کنن .. کمتر کسایی هستن که یه جای صاف چاله بکنن مگر به ضرورت کاری ... و بعد هم روشو می پوشونن ! ولی من .. می خوام چاله ام همیشه باز باشه .. نمی خوام هرگز هرگز هرگز پر شه !! نمی خوام در پوشی روش گذاشته شه .. می خوام هی برم و هی بیام و بیافتم توش .. برم و بیام و پام بهش گیر کنه و سکندری بخورم .. همه برن و بیان و نبیننش و وقتی افتادن تهش داد بزنن :  اینجا چقدر خوش می گذره !!!

این چاله دوست داشتنی ترین چاله ی دنیاس . چال گونه ی تورو میگم پسرک !

وقتی باز میشه به همه ی ناراحتی می گم وایسن و جلو نیان ! همه ی بدی ها و تلخی ها رو می زنم کنار ! شکوفه بارون می کنم اطراف تورو ! می شی یه پادشاه واقعی ! تو که می خندی دیگه هیچی مهم نیست جز همون چال کوچکت ! نباید بذارم کم بشینه رو گونه ات . باید جاش ابدی بشه بدون باز و بسته شدن ..توهمیشه باید بخندی تا من بتونم تمام اندوهم و تو عمق چاله ی تو دفن کنم و تو خندتو انقدر کش بدی و که ناراحتی ها توان بالا اومدن از دیواره ی گونه ات و نداشته باشن .. باید بخندی تا یه جایی باشه که همه ی سیاهی  رو محو کنه ..

باید بخندی تا مامان به اندازه ی عمق چال تو ؛ طنابی ببافه به نام امید به زندگی ...

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اميررضا كوچولو
4 آبان 91 22:47
سلام عزیزم ..... بیشتر پستاتو خوندم خیلی قشنگ مینویسی مخصوصا پست تکیه گاهم بمان واقعا حرف دلمو زدی ........ روی گل امیر پارسامو ببوس
زری مامان مهدیار
7 آبان 91 20:56
چه عحب عاطفه جون کلللللللللی دلتنگت بودم هی میومدم و میدیدم نیستی حسابی نگرانت شده بودم و دلتنگ نوشته های زیبات و پسرگلت
الهی فدای اون چال گونه ش که اینقدر مامانی زیبا توصیفش کرده ایشالا خدا حافظ این پیام آور شادی باشه و هر روز مامان گلش رو شادتر کنه با شیرین کاریهاش و خنده های قشنگش


سلام. نمی شناسمتون. ندیدمتون ولی همین که یه پسر دوست داشتنی دارین و واسه امیر پارسای من ارزش قائلید یعنی یه رفاقت هزار ساله رو رقم زدیدو ممنون از همه ی محبت هاتون.
شاپرک
19 خرداد 92 13:41
یه جا خوندم کسایی که چال دارن معنیش اینه که وقتی به دنیا اومدن فرشته ها به جای پیشونی لپشون رو بوس کردن حتما امیر پارسا انقدر عزیز و ناز بوده که فرشته ها هردو تا لپشو بوس کردنو سپردنش به مهربون ترین و گرم ترین دستای دنیا واز اون بالا مواظبشن . من عاشق چاله های کوچک صورتشم


مرسی عزیز دلم .