پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

در انتظار معجزه

حکایت همچنان باقی است .

1394/12/11 18:49
نویسنده : عاطفه
729 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک بعد سه روز و دو شب نبودنش برگردونده شد . دایی اش آوردش . عموش با تمام سعی اش بدقولی کرد.

سختی ها تموم نشدن . این روزا درگیر بالا و پایین رفتن از پله هایی هستیم که امیدواریم راه هیچ بنی بشری بهشون نیوفته .

حالمون که بهتر شد تو خونه ی جدید میزبانتون میشیم.

فعلا فقط برامون دعا کنید .


ببخشید که نگرانتون کردیم.

به خاطر بودنتون خدارو شاکرم .

ویژه نوشت : دوستان عزیزم که بنا به شرایط شماره تماسی ازشون ندارم و دوستان گل نی نی وبلاگی برای گرفتن ادرس جدید خونه مجازی پادشاه نظرات و ادرس وبلاگ رو به صورت خصوصی برام بذارن . خیلی دوستتون داریم . حق یارتونقلب.

پسندها (2)

نظرات (30)

مامان عطرین
11 اسفند 94 23:08
سلام عاطفه جون خوشحالم که دوباره پسرت پیشته نمیدونم پیغاممو گرفتی یانه اگه دریافت کردی بگو وگرنه دوباره بفرستم چون مهمه
مامانی باران
12 اسفند 94 8:10
خداروصد هزار مرتبه شکر که گل پسرت برگشت توی باغ مهربانی مامان عاطفه الهی که همیشه کنار هم باشید الهی که این روزهای پایانی سال ورق به خیر و خوشی هاتون برگرده و همه کنار هم در آرامش و خوشبختی باشید سختی ها میگذرند و مطئنم که خدا بهترین ها رو مقدر میکنه
مامان ماني جون
16 اسفند 94 17:06
الهی شکر خیلی برات خوشحالم امیدوارم هر چی پیش میاد برای پسر کوچولوت سخت نباشه
مریم
18 اسفند 94 11:01
عاطف معلوم هست چیکار می کنی با دل ما ؟!! میدونی بعد خوندن پست قبلیت چی کشیدیم ؟ هیچ راه تماسیم که نداریم آخه چرا اینکارو میکنی ؟ دق کردیم بابا پادشاهم چطوره ؟ دختر چی کشیدی تو نبودنش ؟! من بمیرم الهی.. طفلک بچه ها که همیشه تو بازیه آدم بزرگا لطمه میخورن و قربانی میشن نمیدونم داستان چیه ولی هرچی هست امیدوارم زودتر به آرامش برسین ،به دل خوش ، به یه روز آروم به ... عاطف باهامون تماس بگیر ،باهامون حرف بزن ،بخدا هممون شبیه همیم با مشکلای اینچنینی ،فک نکن همه زندگیشون گل و بلبله و همه چی عاشقانس ، حرف بزن تا یه کم آروم شی ،البته حتما کسی دوروبرت هست که آرومت کنه ،که بتونی باهاش حرف بزنی و نصیحتت نکنه ، که بفهمه چی میگی ولی رو کمک ما هم حساب کن ،دلمون پیشته دختر ،پیش تو و امیرپارسا هیچ قضاوت یا نصیحتی ندارم برات ،شرایطت و خودت و طرفت کاملا یونیکه و هیشکی تو شرایط تو نیست ،بهترین تصمیمو بگیر که مسلما فقط خودت میدونی چیه کاش حداقل میتونستم بغلت کنم بی هیچ حرفی کاش اون مرد کوچولوم خیلی نفهمه دوروبرش چه خبره ،کاش غم مامانشو نفهمه ،کاش غصه نخوره عاطف دوستت دارم خیلی مواظب خودت باش تو خیلی خوبی اینو فراموش نکن ، خیلی چیزا باعث شده که شرایطمون الان این باشه پس هیچوقت خودتو سرزنش نکن بخاطرش ، چرت و پرت میگم ولش کن ...مواظب خودت باش و مواظب شازده ی عزیزم .. قوی باش دختر
مامان محدثه
19 اسفند 94 13:13
نمیدونم چی بگم چی شده اخه؟ خیلی زود از حال خودت و امیر پارسا بگو
مامان محمدحسین
22 اسفند 94 10:12
عزیزم خیلی ناراحت شدم ، امیدوارم همه مشکلات به زودی رد بشن و فقط خاطره ازشون بمونه دوست مهربانم
مامان ىخترا
23 اسفند 94 16:21
سلام عاطفه جان خیلی وقته ازت خبر ندارم.اما انگار بوی عاشقی از نوشته هات نمیاد.چی شده گلم؟
زری مامان
15 فروردین 95 19:28
کجایی عاطفه جونم پیام دادم بی جواب موند دیگه روم نشد پیام بدم. دل نگرانم می دونم که کاری ازم برنمیاد ولی بدون که به یادتم عزیزم و برات دعا میکنم
آموزش vray
29 فروردین 95 11:27
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
مونا
1 اردیبهشت 95 17:15
سلام من از خوانندگان وبلاگتون بودم و هستم البته خاموش،اگه امکانش هست آدرس جدید رو بهم بدید،براتون عاقبت بخیری و خوشبختی آرزو دارم
مونا
1 اردیبهشت 95 17:17
سلام،من از خوانندگان وبلاگتون بودم و هستم اگه امکانش هست آدرس جدیدو بهم بدید،براتون عاقبت بخیری و خوشبختی رو آرزو دارم
مونا
1 اردیبهشت 95 23:05
یادم رفت آدرس بدم عزیزم،من وبلاگ ندارم ولی میتونید آدرس جدیدتون رو تو اینستا برام بفرستید اگه دوست داشتید،mona.abs
مامان محمدحسین
3 اردیبهشت 95 13:54
چهار سالگیت مبارک پادشاه شیرین زبون خاله😘😘😘
رومینا
5 اردیبهشت 95 23:39
سلاااااااااااااااااام عاطفه جون ادرس خونه مجازی رو به ما هم میدی؟
شهرزاد
7 اردیبهشت 95 14:22
خانومی می خوای خونه ی مجازی رو عوض کنی می شه به منم آدرسشو بدی؟
مامان امیرناز
24 اردیبهشت 95 9:14
سلام عزیزم خوبی من مامان امیرنازم یادته؟ خیلی وقته نیومدم اما اولین وبلاگی که سر زدم برا شما بود دلم حسابی تنگ شد اگه ممکنه ادرس جدیدتون بهم بدید
محبوبه مامان ترنم
3 خرداد 95 9:47
سلام عاطفه خانم. میشه لطفا ادرس وبلاگ جدیدتون رو به من هم بدید. البته اگر مایل بودید
مامان محدثه
13 خرداد 95 10:20
سلام میشه به منم بدید منم خیلی نگرانتون بودم
مامان محدثه
13 خرداد 95 10:21
http://mohamadhoseyn-m2014.niniweblog.com
sheyda
1 تیر 95 17:37
کاش آدرس جدیدتون روو به من هم بدین خیلی وقته میخونمتون خواهش میکنم بدین
مامان زهرا
15 مرداد 95 18:23
عاطفه جونم سلام. خوبی خانم .ایشالله حال وروزت خوب باشه .کنار پادشاهت خوش باشی . اگه دوست داشتی آدرس جدیدتو برام بذار .این جوری دلم برات تنگ میشه . انشالله هر جا هستی با آرامش وآسایش باشی .
زری مامان
6 مهر 95 23:28
عاطفه جونم امیدوارم هنوزم به اینجا سر بزنی و ببینی که من به یادتم و دوستت دارم اگه دوست داشتی که با هم در ارتباط باشیم من با تمام وجودم منتظرم
مامان محدثه
30 آبان 95 18:47
من 0خیلی با وبلاگ شما حال میکردم نمیدونم چرا نمیدین ادرس جدیدتئن
عاطفه
پاسخ
عزیزم سلام. لطف داری ولی وبلاگ جدید هنوز سرپا نشده و ما هنوز تو گیرو دار جای جدیدیم. مطمن باشید چون به لطف و حماییتون احتیاج دارم به محض اسباب کشی حتما دعوتید .
ملانی
13 آذر 95 12:00
سلام. عزیزم. خیلی برات پیغام گذاشتم. ولی از اون جایی که به اصول وبلاگ وارد نیستم فکر کنم دستت نرسیده. عزیزم من از تابستان امسال وبلاگت رو دنبال می کنم. خیلی دوست دارم که ببینم پسر گلت چی شد؟ نگرانشم. اومد پیشت؟ خیلی دوستدارم آدرس جدیدت رو بهم بدی ولی اگه دوست نداشتی اشکال نداره فقط من رو از حال کوچولوت باخبر کن. دعا گوت هستم. می دونم که آنقدر دلت پاک و پر از مهربونیه که دعات به آسمونها می ره و همه گرفتاریهات حل می شه. من هم عاشق نوشتن هستم و کاملا معنی نوشته هات رو درک می کنم.موفق و پیروز باش تو رو خدا جواب بده. ایمیلم رو گذاشتم.
عاطفه
پاسخ
سلام دوست محترم . بابت لطف و حمایتت بسیار سپاسگذارم و امیدوارم با توجه به شرایطم کم اعتمادی من رو نسبت به دوستان تازه وارد ببخشی. از پادشاهم هیچ خبری نیست .
محبوبه مامان ترنم
16 آذر 95 14:28
عاطفه جون منم رمز. لطفا
عاطفه
پاسخ
عزیزم با عشق تقدیم شد.
مریم
19 آذر 95 16:47
سلام,مدتهاس که نبودین,پیگیر وبلاگتون بودم,امیدوارم که حال خودتون و پسرتون خوب باشه,میشه منم آدرس وبلاگ جدید یا رمز رو داشته باشم؟
عاطفه
پاسخ
سلام. بابت لطفتون سپاسگذارم
sheyda
25 آذر 95 17:09
سلام من قلمتون رو دوست دارم همینطور پادشاهتون رو. مدت هاست نوشته هاتون جزو زندگیم بوده نی نی وبلاگی هستم لطفا اگه براتون مقدوره رمز رو برام بفرستید. ممنون.
عاطفه
پاسخ
سلام عزیزم و ممنون از لطفت. رمز تقدیم شد.
رومینا
2 دی 95 12:10
عاطفه جونم سلام به من رمز میدی
مامان محدثه
6 دی 95 14:47
سلام عاطفه جون میشه رمز وبلاگتون به منم بدید
مامان محمدحسین
29 بهمن 95 23:37
سلام؛من رمز میخوام؛دلم برای پادشاه تنگ شده😞😘