پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

در انتظار معجزه

پنج سالگی

1396/2/3 23:53
نویسنده : عاطفه
1,162 بازدید
اشتراک گذاری

دنیا ، دنیا دورمان کنند ... کهکشانی فاصله باشد .. تو نزدیکترینی ... من با توام !

پس بگذار ، انقدر بوی تعفن ذات بدشان زندگیشان را در بر بگیرد تا به مرز خفگی برسند ، همانجا که بر خلاف میلشان باید باور کنند نامرد یعنی همانی که هستن و نامردی یعنی همین کاری که کردند !

آنوقت من و تو مینشینیم و از روزهایی میگوییم که بی هم ، با هم روزهایمان را گذراندیم .

 تولدت مبارک پادشاهم 💕😘🎂.

 

مامان نوشت : تنها هدیه ای که میتونم به دستای نازنینت برسونم دعای خیرم هست عزیزترینم و به پشتوانه ی این دعا و قطعیت نگاه خدا به دلم بهت قول میدم تو خوشبخت ترین میشی ! 

 


عاطف نوشت : دوستای از گل بهترم ، ممنونم از تک تک پیام های قشنگتون و شرمنده از عدم تایید و بی پاسخی . انشالله که بتوانم با پسرکم این همه خوبی رو جبران کنم و لایق حمایت و مهربونیتون باشیم. حتما در اولین فرصت پیام هارو جواب میدم 😘

پسندها (4)

نظرات (2)

sheyda
4 اردیبهشت 96 21:16
سلام.. وای نمیدونید چقدر خوشحال شدم پست بدون رمز گذاشتین.. ایمیلم مشکل پیدا کرد وبم پاک شد برای همین رمزو فراموش کردم اما میومدم بهتون سر میزدم که خداروشکر خیالم راحت شد از اینکه بهترین. من امید دارم به بهترین روزا میرسین. برقرار باشین
مامان ماني جون
16 اردیبهشت 96 12:48
عاطفه جون تولد گل پسرت مبارک الهی هر جای دنیا هست سلامت و شاد باشه امیدوارم هر چه زودتر برگرده پیشت