پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

در انتظار معجزه

دلتنگی

1396/4/1 19:09
نویسنده : عاطفه
967 بازدید
اشتراک گذاری


 




صبور باش. مقاومت کن . خدا با توست !
پسر نازنینم ،صبور و قهرمان مامان ... سخته برام بگم ولی نمیدونم مامان و یادت هست هنوز ؟ 
از دلتنگیت مطمئنم که اگه دلتنگ نبودی ، دل من اینجور دمار از روزگارم در میورد .
 خیلی راهها رفتم واسه پیدا کردنت .. خیلی التماس ها کردم واسه داشتنت ... خیلی این دو و اون در زدم واسه برگشتنت ... نشد !
ولی من هنوز نااامید نیستم . هنوزم میگم خدا هست و خدایی میکنه!
میگم : خدای من با خدای یوسف و یونس و یعقوب و ابراهیم ... یکی است.
هنوزم به معجزه ایمان دارم .
هنوز میگم دعا اثر داره .. تقدیر بر میگردونه ..
واسه همینا هنوز چشمانم به درِ و پاهام در جستجوی تو .
من به وصال یقین دارم.
بابایی از خر شیطون پیاده میشه و باز هم بوی تنم میشه منبع آرامش تو و نگاهت تموم دنیام و در بر میگیره .
دوستت دارم.
.
 صبور باش. مقاومت کن و برای به دست آوردن آنچه حق توست بجنگ و لحظه ای شک نکن که خدا با توست !
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)