پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

در انتظار معجزه

بی قرار ترینم

1396/4/29 19:33
نویسنده : عاطفه
665 بازدید
اشتراک گذاری

 


از صبح دلشوره دارم.
هرچی سر خودم و گرم میکنم به درس و جزوه نویسی و کار خونه و موبایل ، فایده نداره !
به زور چشمام و بستم تا خواب ، آرومم کنه .
یهو انگار سوار ماشین بودم و سرم محکم خورد به لبه در و پنجره و برگشت و یهو پریدم !
انقدر صحنه واقعی بود که سردرد هم به دلشوره ام اضافه شد .
.
چه کار دیگه ای از دستم بر میاد جز دادن صدقه و خوندن آیه الکرسی و دود کردن اسفند ؟
چه کنم با این بی قراری مادرانه و دل تنگم واسه تو و نگرانی های دمادم ؟

عادت نمیکنم به دوریت عزیز دل مامان .

برگرد !


حال دلم شبیه ترینِ به حالت نگاهت تو این عکس !

پر از دلواپسی .. سرشار از نگرانی ...

انتظار بسه پادشاه مامان ... خدایا رحم کن به دلم .. رحم کن به پسرم .

من در انتظار معجزه ام.وصال رو محقق کن 😔.

.

.

بیست و نهم تیر _ عصر پنجشنبه

پسندها (2)

نظرات (0)