پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

در انتظار معجزه

بخند ... همیشه بخند .

1391/4/30 15:37
نویسنده : عاطفه
469 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه بود !

نه به همین سادگی که گفتم ! این جمعه با همه ی جمعه های عمرم فرق داشت .

شب مونده بودیم خونه مامان مرضی و نزدیکای ظهر رفته بودیم خونه الهه اینا واسه تبریک عقدش.

تازه برگشته بودیم و اومدم تا عوضت کنم ... چند لحظه ای پوشک ات و باز گذاشتم ...

هرگز صدای اولین قهقه ات فراموشم نمی شه ..با صدای بلند می خندیدی، از ذوق شروع کردم به قربان صدقه ات رفتن !

از فریاد هیجان زده ی مامان ترسیدی و زدی زیر گریه ... بغلت کردم و آروم شدی و صدای اولین خنده ی بلندت جاودانه شد. بخند پادشاه .. به همه چیز این زندگی بخند ...و با شکر خنده هایت این زندگی رو شیرین کن.. منتظرم .

گل همیشه بهار ، خنده ات جاودانه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زری مامان مهدیار
12 مرداد 91 17:23
وایی چقدر خنده ت قشنگه خاله عاشق خنده های نی نی بی دندونها ام
لیلا مامان آرمین
14 مرداد 91 15:46
چه قشنگ می خنده نی نی ناز تون و چه زیبا می نویسید شما مامان مهربون. به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم. مامانی آرمین من توی یه مسابقه شرکت کرده شنبه و یکشنبه رای گیریه. به آرمین رای می دید؟ شماره عکسش 10 آدرس وبلاگ رای گیری : http://koodakeman91.niniweblog.com/