پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

در انتظار معجزه

بانوی گل ها تولدت مبارک

1392/6/17 17:44
نویسنده : عاطفه
355 بازدید
اشتراک گذاری

از صبح دارم با خودم کلنجار میرم بگم ،‌نگم ؟؟؟ آخرش گفتم نهایت این میشه که فقط میلاد این خانوم دوست داشتنی رو تبریک میگم دیگه !!! و به بقیه اش کاری ندارم ! بد دیدم نه ! نمیشه ! اینجانب حسود تر از این حرفا تشریف دارم ! درسته پادشاه پسره ! ولی دل که داره ! گناه نکرده که روز ملی پسران نداریم ! بعدشم خودم چی کار کنم که انقدر عاشق دخترم نگران؟؟؟ پس نتیجه این شد که میبینید :

1- بانوی مهربونی ها تولدت مبارک باشه قلب

2- پسر گلم این روز و به روی ماه تو و عروس قشنگم که دختره تبریک میگم قلب. (مامان شیرین عقلنیشخند )

3- دخترخانومای فامیل ؛ خاله آزاده جون ، عمه سمیه خانوم ، صابره جونم ، خاله حانیه ، نرگس عشقم ، پری نازم  فاطمه جونم ، آبجی زهرای قشنگم ، سارا کوچولو تبریک میگم اساسی ! ایشالله عروسیتون قلب

4- مهتاب قشنگم ، سه دخترای دوست داشتنی ، الینای عزیز دلم ، فاطمه جونم ، رها خوشگله ، الای عزیزم ، ترنم خانوما ، المیرا خانوم ، آنا جونم و الینای گلم روز شماها هم مبارک ، عزیزای خاله ماچقلب

امیدورام تو این دهه کرامت ، زیاد واسه همدیگه دعا کنیم قلب که خوب فرصتیه واسه هرچی که بخوایملبخند

پسرم ، خانوم شده !

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------    کینه ای نوشت : سفر به ولایت منتفی شداز خود راضی

پر رو نوشت : احساس میکنم خدا چند وقتی بهم جایزه نداده ناراحت ! چند روزه دارم بدجور رو اعصابش میرم خجالت منتظره یه جایزه خوبمقلب !  یه چیزی مثل بلیط مشهد ! برنده شدن تو بانک !  یه ویلای مجانی ! تاسیس مهد کودک ! نشد حداقل یه سفر خارجه نیشخند

همسایه نوشت : این سجاد هم خوب مثل من پررو شدهعصبانی ! هرچی میگم بیا خونمون ! میگه نه ! اول باید امیرپارسا قول بده همه ی اسباب بازی هاشو بده به من ، بعد دست به هیچی هم نزنهتعجبمتفکر !!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان الینا
16 شهریور 92 18:50
بله حق با شماست می دونی چرا روز پسران نداریم چون کل روزهای خدا مربوط به پسران و مردان است ولی چون پادشاه،پادشاهه و نمیشه کاریش کرد باشه روز اونم مبارک


میدونی دیروز فقط الینا جلو چشمم بود ؟ انقدر دلم میخواست یه چیز خوشگل براش بخرم و بفرستم . بدجور این نیم وجبی و دوست دارم عاااااشقششمممم بابت تبریک هم دست گلت درد نکنه
مامان نفس طلایی
16 شهریور 92 19:00
روز دخمل گلت مبارک منم جایزه می خوام


مرسی ایشالله به نفس طلایی خودت تبریک بگیم یه روز حسود نباش دیگه ! بذار اول من بگیرم بعد یا با هم نصف میکنیم یا میگیم یکی هم به تو بده
عاطفه مامان الای
16 شهریور 92 19:39
عاطی جون ممنون از اینپستت اسم الی رو هم نوشته بودی
درضمن من هنوز نتونستم الی رو از خودمون جدا کنم میگه هیچوقت تنها نمیخوابهالان 4 سال و6 ماهشه ولی نمیخوابه باباش میگه تا شوهر کنه بزار با ما بخوابه
از یه طرف هم وقتی نمیخوابه ومزاحم آقاست حرص میخوره
نمیدونم چیکار کنم اتاق الی یه طبقه بالاتره واین کار رو سختر میکنه دیگه ولش کردم مگه چقدر میخوام عمر کنم بچه ام ازم دور باشه گاهی هم خوبه که طرف زیاد دورت نپلکه وبزاره راحت بخوابی میبوسمتون کار ما هم درست شد همون رمز قبلی


خواهش میکنم عزیزم .
رمز و ندادی ها !!!!
مامان ابولفضل
16 شهریور 92 22:35
ايشالله خدا يه دخمل كاكل زري هم بهت ميده...
ويه جايزه خوب مثل سفرخارج....
عجب رويي داره اين آقا سجاد...والااااااااا...


اولی رو بیخیال !
دومی رو دمت گرم ! زیادتر دعا کن
سومی رو واقعا" واقعا" خوب گفتی
مامان امیرناز
16 شهریور 92 23:29
سلام عزیزدلم ما که دوسال امیرو جدا کردیم هنوزم بیشتر شبها به هوای خوندن قصه کنارش می مونم و عطر تنش بهم ارامش میده تا خوابش ببره لذت ببر از این کنار هم بدون که تکرارش نمی دونم چرا این روزها اسمون دلم ابریه منم دلم جایزه می خواد اما کاش لیاقتم باشه حتی نگاهی راستی اپم بیا


سلام به تازه از سفر رسیده ! خسته نباشید !
ایشالله شما هم جایزه بگیریدم عروسی این ابر از کجا اومده دیگه ؟
چشم خدمت میرسم.
زری مامان مهدیار
17 شهریور 92 0:11
ما که دختر نداریم، ولی ایشالا هر کسی که دختر داره خدا براش حفظ کنه و همیشه بهش افتخار کنه
به ما هم دختر بده ( روو رو داری؟؟ یعنی شده تا سقف 15 تا پیش می رم تا یکیش دختر بشه)

ماشالله به این همه همت !!!!
کم نیاری ها ! همین جوری جلو بری خودتون یه شهر واسه خودتون میزنید
زری مامان مهدیار
17 شهریور 92 0:12
خوب کلاس می ذاره این سجادهاااا
نکنه پستای وبلاگت رو خونده اینجوری طاقچه بالا می ذاره

خیلــــــــی !
پست هارو نخونده ولی هر سری میاد عکساشو میبینه !
زری مامان مهدیار
17 شهریور 92 0:15
هر جایزه ای بگیری حقته
اصلا اینا که گفتی کمه ایشالا بزرگتر از اینا بگیری دوست جونم (از جیب ما که نمی ره ولی حداقل لذتش رو می بریم که دوستمون اینقدر ماهه و هی پشت سر هم موفق به دریافت جایزه می شه )


واسه همین حرفاته که انقدر عاشقتم تو که نی نی تو دلت داری دعا کن بگیرم منم نمیتونم قول بدم نصفشو ولی یه مقداریشو به تو هم میدم
شازده امیر و رها بانو
17 شهریور 92 1:33
ممنونم عاطفه جان که به یاد بانوی ما هم بودی مرسی از لطفت انشاالله اگه قصد دومین نینیو کردی دختر باشه که به آرزوت برسی البته اصلا توصیه نمیکنم آدم بیچاره میشه


مگه میشه پادشاه داشت و یاد بانو نبود ؟
ما هم به توصیه شما تو فکرش نیستیم
مامان آنا
17 شهریور 92 2:30
مرسی که روز دختر را به دختر منم تبریک گفتی.امیرپارسا هم که بیشتر ازصد تا دختر شیرینه .راستی سجاد هم کلاس میذاره

خواهش میکنم عزیزم . شیرینی از خودتونه خاله جون
آره به خدا خیلی رو بهش دادم واسه اونه
مامان ترنم
17 شهریور 92 9:21
ان شاا... خدا به خودت يه دختر بده عزيزم.


لی لی
17 شهریور 92 10:40

عید شمام مباررررررررک


فدای شما ! صد سال به این سال ها ! خوبید ؟
مامان مریم
17 شهریور 92 11:37
وای مرسی عاطی جووونم ایشاله خدا 10 تا دختر خوشگل و مامانی و شیطون کپیه همین امیرپارسا خانوم ! بهت بده ..اونوقت خودم 10بار بیام بهت تبریک بگم..
ببخشیدا خدارو چه حسابی باید به شما جایزه بده ؟؟!
آخی کدوم انسان آخه؟چرا بعضیا به ماتحت آدمم کار دارن آخه؟؟!




خواهش میکنم عزیزم من فدات بشم همین امیرپارسا رو به سرانجام برسونیم شاهکار کردیم ! ما شما رو تبریک نگفته هم قبول داریم.
رو حساب اینکه با تو دوستم دیگه ! واقعا" متوجه نشدی ؟
یه بی شخصیت ! ولش کن !
مادر فاطمه
17 شهریور 92 11:49
ممنون خاله مهربون


خواهش میکنم نخود جونم
خاله فریبا
17 شهریور 92 13:49
سلام خانومی. وبلاگ قشنگی دارین نی نی تون هم خیلی نازه.
اگه مایلین خبر بدین تا تبادل لینک کنیم خوشحال می شیم با شما دوست و همراه باشیم


سلام ، ممنون.
دایی
17 شهریور 92 15:11
کینه ای نوشت : سفر به ولایت به خاطر حضور یک موجود خبیثی که بهش متاسفانه انسان خنثی هم میگن منتفی شد از خود راضی !



تو که از خود راضی نیستی برو
عمه زری
17 شهریور 92 15:23
واااااااااااااااای پسرت خانوم بشه هم خوشگل میشه ها...
چقد بهش میاد!
وااااااااای عاطفه چقد آپی بابا
من ۲هفته نبودم همش ببین چقدر پست جدید گذاشتی
سر فرصت واسه همشون نظر میذارم



تابلو دل من و خوش کردی ها ! کجاش خوشگله ؟
مامان نفس طلایی
17 شهریور 92 23:11
اختیار داری عزیز جان ... شما جاتون بالا بالاهاست ... چقدر خوب ... من عاشق مهد زدنم اما دوره های خاص و ندیدم ... انشالله مهد زدی بگو منم بیام البته مدیرش میشم هاااا

حتمااااااا"
مامان محمدصدرا
18 شهریور 92 0:25
عجب دختر خوشگلی داریا. روز تولد حضرت معصومه به دخترا و پسرا و دختردارا و پسردارا مبارک بببببببببببله دیگه ما پسردارا هم دل داریم


مرسی مهربونم.
آره دیگه !
زری مامان مهدیار
18 شهریور 92 17:22
من تازه امیر پارسا رو با روسری شناختم
فداااات بشم
چه خوشگل می شی خاله جون با روسری



آره خوشگل میشهفقط خداروشکر پسره !
مامان امیرناز
20 شهریور 92 23:16
راستی در راستای اون ابر دلگیر اینکه ما هم مثل شما از قوم شوهر گرفته تا قوم خودمان بازدید کننده وبلاگن مجبوریم فقط از خوشی ها بنویسیم


عاطفه مامان الای
21 شهریور 92 19:19
من رمز رو بهت تلگراف زدم خانمی اگه تلگراف رو دیدی بهم بگو ...واگه تلگراف بهت نیومده بگو دوباره بدم


دست گلت درد نکنه . اومده و خوندم ولی انگار نظرم ثبت نشده بود دوباره واست نظر گذاشتم. خوشحال شدم از خوندنش