پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

در انتظار معجزه

مرد کوچک من روزت مبارک

1392/3/2 19:42
نویسنده : عاطفه
324 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب بزرگی است . به وسعت تولد آدم ! آن هم انسانی که مثل هیچکس نیست.

از آن که بگذیریم میشود روز مـــــــــــــرد ! کم واژه ای  نیست این کلمه ی سه حرفی... دنیایی معنا در خود دارد ، اگر کسی بخواهد درکش کند و بفهمدش ! مرد بودن در این دنیای فانی وجود می خواهد نه جسم !

زن که باشی می شوی خدای احساس ، میشوی یک فرشته و بس ! زنان  آسمانی اند ، آن هم نه فقط روحشان ، جسمشان هم ! که اگر نبود مادر نمی شدند !!!

ولی مرد ... باید همان اندازه که زنان آسمانی تر میشوند تا خوب تر شوند ... مردان زمینی تر و خاکی تر .. مرد اگر خاکی نشود یک جای کارش می لنگد ... باید هم جنس کوه شوی .. باید مثل کوه شوی تا مرد بمانی .. تا مرد شوی .. مرد بودن سخت است ..

غصه هایی پیدا می کنی که حل نمی شوند باید دفن شان کرد و عزادارشان شد .. مشکلاتی بر سر راهت پدیدار میشوند که سنگین اند و فقط بر شانه های یک کوه که بنشینند مانند برف آب میشوند ... خاکی که باشی قدرتمندی ! خشت می شوی و خشت هایت می شود دیوار محکمی برای تکیه ی دردمندان ...  آب هم که رویت بریزند و گل شوی زیبا می مانی و ردپای کسانی رویت می افتد که دوسشان داری ..

خاکی که باشی می توانی با نگاهت سقفی بسازی که سایه بان حریم خانه ات شود .. و دستانت ... آنها را بیشتر از همه دوست دارم ... دستانی خاکی ،قدرتمندترین پناهگاه جهان میشود مرد اگر بخواهد !

از جنس زمین که باشی آلوده نمی شوی .. تازه ! ناپاکان هم که 7 قدم از تو عبور کنند میشوند پاک ! خاکی که باشی پشت و رویی پیدا نمی کنی از همه طرف و از هر جهت یک مدلی .. یک شکلی ...یک جنسی .. یک رویی !

همه در تو به بار می نشینند .. همه از تو به آسمان می رسند .. می شوی هسته اصلی زمین !

مرد که باشی حق نداری خودت را پنهان کنی اگر از جنس کوه باشی (یک مرد واقعی !) چون رسالتی بر دوشت گذاشته اند که مردت کردند ..باید پناه شوی .. حامی شوی .. قوی شوی .. و مهربان مثل خاک !

برسی به گلی که ریشه اش در وجود توست ... و از ضربان قلب تو انرژی میگیرد .. رشد می کند و می رسد به آسمان ..

پشت هر زن موفق مردی ایستاده . از جنس کوه ! مهربان و حمایت گر !!!

کوه کوچک این خانه غصه ات را خیلی می خورم .. میدانم که سخت بزرگ میشوی و سخت زندگی میکنی به اقتضای وجودت ولی .. خوشحالم و به خود می بالم برای داشتن تو ...

اندیشه ها در سر دارم برای بزرگ شدن ات. می دانم قرار است مردی شوی به بزرگی نیک نامان روزگار ..  تو قرار است نامت را جاودانه کنی و می کنی . این را قسم خواهم خورد پادشاه پرهیزگار من .

روزت مبارک

 

کوه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمدطاها
2 خرداد 92 17:02
خیلی قلم زیبایی دارید موفق باشید

ممنون از لطفتون

حنانه میرزایی
7 خرداد 92 14:56
خیلیییییییی زیبا می نویسید.شما کتاب هم دارید‌؟




ممنونم. بله کتاب نانوشته ها !!!!
( نه عزیزم ، شما لطف دارید و این چند خط و خوب می خونید وگرنه خبری نیست !)

زری مامان مهدیار
10 خرداد 92 23:26
عاطفه ی بی نظیر ما هم می دانیم که بی شک و به امید حق پادشاه پرهیزکارت با وجود چنین مادری آینده ای بس درخشان خواهد داشت.
به امید آن روزی هستیم که نام زیبایش را در عرصه های بزرگ بشنویم و با افتخار بگوییم ما روزی عاشقانه او و مادر نازنینش را دوست داشتیم و منتظر شادکامیشان بودیم


تو این روزای سختی که دارم میگذرونم حرف هایی از این جنس منو محکم بلند میکنه و میبره به آسمون ! به خودم میارتم !! خیلی دوستون دارم ! واقعا ممنون لطف دارید.
الناز
28 خرداد 92 0:26
وااقعا زیاباست احساستون قلمتون نی نی تون واین عکس فوق العاده زیباش خداحفظش کنه


از اونا زیباتر مهربونی شماست. ممنونم.