پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

در انتظار معجزه

پشت دریاها شهری است ..

1392/5/5 15:52
نویسنده : عاطفه
240 بازدید
اشتراک گذاری

زین پس یک سری از مطالب رمز دار میشود .

میتونم توضیح ندم ! ولی چون دوست ندارم برای کسی سوء تفاهمی پیش بیاد 3 نکته رو اعلام می کنم :

1- این رمز  گذاری هیچ ربطی به دوستان وبلاگیم نداره و بنده همچنان در خدمتشونم قلب

2- از حرف و نقل های فامیل درباره وبلاگ پسرک خسته ام .

3- مدت هاست از حضور یک نامحرم با خبرم .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

زن داداش دوست داشتنی نوشت : به خاطر عمه سمیه عکس ها بدون رمز در وبلاگ قرار می گیرنند.

پانوشت : چقدر این پست تابلوس چشم ببخشید دیگه همه درک کنید قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زری مامان مهدیار
6 مرداد 92 0:06
عزیز دلم دوستای وبلاگیت رو مطمئن باشه که به دل نمی گیرن چون هممون یه وقتایی این وضعیت برامون پیش میاد و کاملاً این موقعیت رو درک می کنیم


تو که نگفته من و درک می کنی بقیه رو گفتم
زری مامان مهدیار
6 مرداد 92 0:09
دوستتتتتتتتتتتتتت دارم
خیلی قبل از اینکه فکرش رو بکنی عاشق خودت و پسرت و نوشته های زیبات شدم
یعنی دقیقاً از اولین نظری که برات گذاشتم
خدا می دونه یه دلبستگی عمیق و عجیبی بهت پیدا کردم که انگاری سالهاست که می شناسمت
در مورد مادر شوهرم هم باید بگم لطفته ولی واقعاً واقعاً مهربون و خاص و با تدبیره
خیلی وقت پیش هم پست ثابت وبلاگت رو براش خوندم و گفتم چقدر عاشقتم و اون هم عاشق نوشته هات شده دوست جونم


مامان امیرناز
6 مرداد 92 15:51
سلام حاج خانوم خوشبحالت که عظمت کعبه رو نزدیک دیدی دعا کن خدا به ما هم لیاقت بده تو این شبها محتاج دعاتم حالا خانومی ما چه جوری مطالب و بخونیم? بی رمز بمونیم? چقدر بده ما یاد نگرفتیم حریم خصوصی دیگران حرمت داره از اینکه هر چند وقت میبینم خیلی. ها مجبور به رمز گذاشتن میشن یا حتی بستن وبلاگ خیلی ناراحت میشم


ایشالا قسمت شما هم بشه . عزیزم همه ی دوستای وبلاگیم رمز بهشون داده میشه . اصلا" نگران نباش که من به این راحتی دوستای خوبی مثل شمارو از دست نمی دم.
Fateme
12 مرداد 92 18:24
اووووچه جالب.کاملا گرفتم مطلبو.موفق باشی عزیزم


ممنون عشقم.