پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

در انتظار معجزه

شب روزی گرفتن ها

1392/5/5 15:28
نویسنده : عاطفه
208 بازدید
اشتراک گذاری

خیـــــــلی دلم می خواد بریم مسجد . اینکه تو این شبای قشنگ هم نوا با کسانی بشی که مثل تو محتاج محبت و لطف خدایند لطف و صفای دیگه ای داره ولی متاسفانه حداقل می دونم امشب که نمیشه ... پادشاه عزیز من چند رمضان دیگه که بگذره متوجه ی عظمت این شب های مبارک خواهی شد ؟ مکه که بودم وقتی در حیاط نشسته بودم یکدفعه سقفی که بالای سرم بود مثل چتری بسته شد ... احساس کردم خدا پیش رویم پایین آمد و مهمان سفره ی دعا و قرآنم شد ... به این شب های قدر که میرسیم فقط یاد اون لحظه میافتم .. انگار سقف آسمان برداشته میشود ... انگار دیگر هیچ حجابی نیست ..انگار دست هایت به خدا می رسند ... دلم می خواهد قرآن را نه فقط بر سرم که بر وجودم بگیرم و مدام بگویم بک یا الله ... دلم می خواهد تو خیلی زودتر از زمانی که من فهمیدم به منزلت این شب ها پی ببری .. دلم می خواهد همیشه از من جلوتر باشی و اشتباهت من را هرگز تکرار نکنی و زیبایی وصف ناشدنی این شب ها را به زیبایی ناچیز آدمیان پیوند نزنی (فقط تو می دانی چی میگم ! ) پادشاهم این شب ها ارزش زیادی دارند .. اصلا" شب ارزش هایند ، بگذار به احترام پاکی تو دعاهایم بالا روند ... کنارم بشین و بیدار باش و با هر الغوث الغوث گفتن من دستانت را به نشانه ی آمین استغاثه هایم بالا بیاور...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ماني جون
5 مرداد 92 16:21
خب الهي شكر كه آشتي كردن
راستي سلام
يه مدته كه به عنوان خوانندهء خاموش وبتو ميخونم(آيكون با اجازه)
البته نه اون مزاحمه هستم و نه از اقوام و فاميل دور و نزديك
خيلي قشنگ مينويسي(خوشمان آمد)
الهي هميشه شاد و سلامت باشين
البته اگه دوست نداشتي بخونمت بگو كه ديگه نيام
ببوس پارسا جونو


شما تاج سرمایید . خیلی خوب کردین که بهحرف اومدین . یه سوال هم داشتم مانی به کی رفته انقدر خوشگله ؟
محمدحسين***قهرمان كوچك***
5 مرداد 92 18:46
سلام دوست خوبم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
لطفا لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟

دوستتون دارم....منتظر راي تون هستم....

هم اكنون نيازمند ياري سبزتان هستم

رای دادم.
خاله پارمیدا
5 مرداد 92 22:19
قدر، باران رحمتی است که در جویبارِ هر فرد و هر جمع، به اندازه او جاری می‏شود
خدایا! در شب قدر هر چه خیر نصیب اولیائت می کنی نصیب ما نیز بگردان . . .
آمینپیش ما هم بیایین


مرسی از دعای قشنگتون . چشم اومدیم ....
زری مامان مهدیار
6 مرداد 92 0:11
امشب هر جا که بودی خیلی ما رو هم دعا کن نازنینم
دستای کوچولوی پادشاهت رو هم ببوس که بیشتر از همه ما به آسمان نزدیکه


محتاج دعاییم گلم . فدای دل مهربونت
زری مامان مهدیار
6 مرداد 92 0:13
امشب ما هم خونه نشین شدیم
خدا ایشالا نگاه ویژه به ما مامانای خونه نشین بکنه و امشب بهترین ها رو برای عزیزانمون رقم بزنه



الهی آمین .(مگه به لطف دعای شما دوست عزیزم این نگاه شامل من هم بشه )
مامان مریم
6 مرداد 92 11:57
زیبایی وصف نشدنی این شب ها را به زیبایی ناچیز آدمیان پیوند نزنی...
فقط پادشاه نمیدونه منم خیلی خیلی خوب میفهمم چی میگی...خیلی خوب


حالا نمیشه انقدر تابلو نکنی ؟
مامان حانیه
6 مرداد 92 17:14
التماس دعا مامانی ما روهم فراموش نکنید تو این شبها
راستی بفرمایید خصوصی


محتاجیم به دعاو خیلی ممنون از محبتت
مامان دخترا
7 مرداد 92 2:13
برای ما هم دعا کن.
بی معرفت نیستم که بهت سر نمیزنم.
ولی من وبلاگ ها رو از توی گوگل ریدر میخوندم و حالا که نیست توی فیدلی نمیدونم چجوری وبلاگ اضافه کنم.
برای همین دیر می فهمم پست جدید داری.
تو ببخش و خانومی کن!
نیای وبلاگم گم کرده دارم.


اگه بمیرمم میام.
مامانی مهدیه
7 مرداد 92 17:52
چه با احساس و قشنگ


مثل خودتون.
مامان فاطمه
7 مرداد 92 18:20
ممنون که جوابمو دادین شما واقعن زیبا مینویسید راستی من متولد 65 هستم تهران زندگد میکنم لیسانس شیمی دارم شما چی


فقط رشته امون فرق داره . بازم آدرس نذاشتیدا !!!