پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

در انتظار معجزه

تلخ

1392/5/15 0:59
نویسنده : عاطفه
274 بازدید
اشتراک گذاری

ترو خدا دعا کنید .

به حرمت مادرانگیتان شاید مستجاب شود .

http://www.92329.blogfa.com

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

خدایا ... چرا اااا ؟!

بعضی آدم ها چقدر نامردن ! چه پستن ! لعنت به هرچه حیوان آدم نماست ! بچه ی 9 ماهه دزدیدن دارد ؟ شیر می خواهد ! ماااااددرر می خواهد !!! می فهمی ؟؟؟!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانی اترین
15 مرداد 92 1:15
الهی بمیرم واسه دلت چی داری میکشی
ایشالا به حقه امام زمان پیدا بشه
عزیزم به نیت حضرت رقیه چند تا لباسه بچه گونه نذر کن پیدا شد بدی به بچه یتیم
مامانی اترین
15 مرداد 92 1:19
ببخشید نظر رو اشتباه اینجا گذاشتم


اگثرا" مادریم ، حرفت به گوش اون برسه یا من فرقی نداره ! داغ داغه و تلخ ، تلخ ! خیلی سخته واقعا" !!!!
سودابه
15 مرداد 92 15:04
وااااای عزیزم . بیچاره مادرش . چه خوب کاری کردید به اشتراک گذاشتید شاید یکی از فامیلای اون دزد نامرد ببینتش .


تنها کاری بود که میتونستم بکنم . دعا کنید ..
parinaz
15 مرداد 92 18:31
عزیزممممممم الهی بمیرم برای مامانش چه قدر پستن


اینا بویی از انسانیت نبردن !
مامان یسنا
15 مرداد 92 19:49
وای چه وحشتناک، چی میکشه مادرش


رومینا
15 مرداد 92 19:59
عزیزم من تو روزنامه جام جم خوندم تا مدتی داغون بودم خدا به داد پدر مادرش برسه به چه حالی هستن.


زری مامان مهدیار
16 مرداد 92 0:55
الهی خدا برای هیچ مادری نیاره
وااااااااای عاطفه جون دلم ریش شد برای مامانش
مرسی از اطلاع رسانیت
ایشالا که به حق همین روزا و شبا پیدا بشه و دل مادر و پدرش شاد بشه


ایشالله.
Fateme
16 مرداد 92 2:58
بی احساسای نامرد.خدابه مادرش برش گردونه ایشالا هرچه زودتر


فاطمه دعا کن.
الهه(مامان یاسان)
16 مرداد 92 17:25
وااای الهی بمیرم
وای خدا جونم تورو خدا زودتر پیدا بشه الهی بمیرم برا دل مامانش
عاطفه جون شما از کجا میدونید فامیلاتون یا وبلاگ داره؟؟؟؟؟؟؟
لطفا توی وب خودم جواب بدید


تو وب خودتون جواب میدم ولی واسه بقیه که شاید این نظر و بخونن میگم لطفا" پست ها را با دقت بخوانید ! گفته بودم در وبلاگ اطلاع دهنده اش که لینک پست کردم دیدم .
شازده امیر و رها بانو
17 مرداد 92 1:36
خیلی دردناکه انشاالله زودتر پیدا بشه تا دل مادرش آروم بگیره
مامان آنی
22 مرداد 92 13:01
ای وای خیلی ناراحت شدم قابل تحمل نیست


واقعا"