پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

در انتظار معجزه

برای تو مُردن شده آرزوم !

1393/2/7 0:10
نویسنده : عاطفه
603 بازدید
اشتراک گذاری

بزرگ شدی ، شبا برام قصه میگی ، دیگه جی جی نمیخوری ! واسم کتاب میخونی ، غذات و کامل میخوری و واسم مشخص میکنی ماست میخوای یا سالاد و یا نوشابه ! و گاهی هوس پیتزا میکنی و بال !!!

وقتایی که ناز تر میشی ! جذاب تر میشی ، با نمک تر میشی ژست میگیری و صدا میکنی عاطف ؟! بیا عسک بنداز !!!

مغرور تر شدی ! فهمیده تر شدی ! زمین که میخوری بغض میکنی اما گریه نه ! اگه بپرسم دردت اومد ؟ بهت برمیخوره و عصبانی میشی ! کمکم میکنی خیلـــــــــــی زیاد ! ناراحت که میشم میای بوسم میکنی و میپرسی اوب شدی ؟؟؟

حاضرجوابی میکنی ! دعوا که میکنیمت ، اونجاها که احساس میکنی نباید کم بیاری و باید یه کاری کنی تا دوباره خنده بیاد رو لبمون ! حتی بعضی وقتا که میترسی با یه لحن کاملا مختص به خودت و با حالتی که دل هرکسی و میبره میگی : بلــــــــو بــــــــابـــــــا !!! و میخندی !

عزیز دل من ، محبوبم ، روشنایی همیشگی این زندگی ، 2 ساله شدی قلب!

2 سـالگـــــــــی ات مبارک .

روز تولدت حال خیلی عجیبی داشتم . همون استرس ها و دل آشوب ها ! همون بی قراری که روز دنیا اومدنت همه وجودم و گرفته بود ! دنبال ساک بیمارستان بودم انگار ..

ساعت 10 و 8 دقیقه که شد ! لبخندی به اندازه ی آسمون صورتم و گرفت ! پیش بابا ناصر تو خیابان بودم و داشتیم واسه تولدت خرید میکردیم و تو خونه مامان مرضی اینا مونده بودی ! زدم به ناصر و گفتم الان دنیا اومدا !!! هر دو حس قشنگی داشتیم ! دو ساله شدنت باورمون نمیشد ! چقدر در کنار تو لحظه ها خوب و تند میگذرند !!! چه حیف ! کاش همه ی ثانیه های با تو بودن قرنی میشدند تمام نشدنی ! چه خوبی ! چقدر خدای من خوبه که تو رو برام آفریده ! چه آفریدگاری داشتی تو !!!!

تولدت با یک روز تاخیر برگزار شد . خونه مامان مرضی اینا و زحمتی که بر دوش همه بود . بابا کریم واست میز و صندلی اجاره کرد ، خاله خاطره با عمو ماهان (عمو موسیقی مهدکودک) که تو خیلی دوسش داری و هر شب با گوش دادن به شعرهایی که خونده میخوابی هماهنگ کرد تا بیاد ، خاله زهرا زحمت درست کردن الویه رو کشید و بابایی برات یه کیک خوگشل سفارش داد با عکس نوک دراز (up) که صبح تا شب کارتون اش و میبینی و فقط مابینش میری سراغ پنگول ! دایی هم میوه ها رو خرید و امیر رضا همه رو شست.مامان مرضی ژله ها و ذرت ها رو درست کرد و فاطمه فیلمبرداری کرد و ساجده زحمت باز کردن کادوها رو کشید و من تمام مدت غرق لذت داشتن تو بودم.

بیشتر زحمت ها رو دوش مامان مرضی بود و واقعا زحمت کشید . خونه رو خیلی خیلی قشنگ با عکسای خوشگل ات و چند تا از لباسای زمان نوزادی تا الانت تزیین کرد و کلی بادکنک و باب اسفنجی به در و دیوار چسبوند.

انقدربودی ، انقدرشدی ! ماشالله !!!

 و خلاصه اینکه با حضور عمو ماهان و خاله خاطره که همه ی بچه های حاضر در مجلس و گریم کرد و کادوهایی که از قبل برای بچه ها گرفته بودیم خیلی بهشون خوش گذشت و به نظرم یه چیزی شد به یاد موندنی ! دقیقا همون چیزی که من میخواستم و آرزوش و داشتم ولی …

در تمام ساعات تولد بهونه گرفتی ، گریه کردی ، سرت و گذاشتی رو شونه ام و چشمات و بستی و دست نزدی و نانای و صندلی بازی نکردی و داد زدی که عمو ماهان بره !!!

و نفهمیدم چطور گذشت ؟! مهمون ها چه جور پذیرایی شدند ؟! عکسی ننداختیم از شما با کیک و کادوهایی که برای بچه ها گرفته بودیم و هدیه هایی که برای شما آورده بودند و تزئین قشنگ سالن توسط مامان مرضی و خیلی چیزای دیگه . البته یک فیلم کاملا مبتدی که زحمتش  فاطمه جونم کشیدند در دست داریم که باز جای شکرش باقیِ !

و چه حیف که تو تب داشتی ، که بیرون روی شدید گرفته بودی ، که انقدر بی حال بودی و انقدر نالان ! کاش به تو هم خوش میگذشت عزیز دلم . که تمام آن مهمونی و دور هم جمع شدن و هزینه کردنا و وقت گذاشتن ها و زحمت ها فقط و فقط به خاطر حضور قشنگ تو بود .

 دیروز نه فقط به خاطر حال بدت ، نه فقط به خاطر ذوق شادی بقیه ، نه فقط به خاطر حضور مادرم و نه حتی از خوشحالی اومدن ناصر و دانشگاه نرفتن اش ، از حس غرور آفرین و وصف ناشدنی داشتن تو هزار هزار بار بغض کردم و به اتاق رفتم و نم اشک چشمام و گرفتم و برگشتم و از ته دل به همه خندیدم .

مامانی ، بودنت قشنگ ترین اتفاق زندگی من و ناصر ! اگر بفهمی بزرگی این احساس قشنگ و … اگر بفهمی …

گیفت مهمانان

از خدا ممنونم برای خلقت توقلب .

از ناصر ممنونم برای اینکه راضی شد تا تو رو داشته باشملبخند .

از مامانم که انقدر حامی من و تو و ناصرِماچقلب .

از دوستام و همکارای سابقماچ !

از خاله ها و بقیه ..خجالت

و از مادرشوهر عزیزکه همیشه به نحوی کاری میکنه تا هیچکدوم از اتفاق های مهم زندگیم فراموشم نشه چشمکمحبت.

عزیز دلم ؛ خیلی خوب بودنت ! همیشه بمان برای من . بمان برای ما !

 تولدت مبارک

پسندها (2)

نظرات (18)

الهه
7 اردیبهشت 93 1:19
ولی من بازم با خوندنت گریه کردم پس قدرت قلم توست و رقیق القلب شدن من مبارک باشه مادر شدنت پسر طلا مبارک باشه سالروز رسیدنت به تاج پادشاهی برای مادر تولدت مبارک آخ چه حیف نا خوش بودی انشالله هیچ وقت مریض احوال نباشی عزیزم تولد پادشاه بر مادر و پسر مبارک باد
عاطفه
پاسخ
ممنونم الهه خانم نازنین که همیشه با محبت و لطفت شرمنده امون میکنی . حساس شدی !!! از عوارض مادر شدنِ ! انشالله زین پس همه ی تر شدن چشم نازنینت از برای شادی ها باشه و بس. ممنون از تبریکت ، ممنون از آرزوت
مامان الینا
7 اردیبهشت 93 10:54
الهی بگردم عزیز دلم الان چطوره؟
عاطفه
پاسخ
خیلی بهتره خانم دکتر. ممنونم از محبتت. شانسی فقط روز تولد حال ندار بود. عشق من در چه وضعه ؟ ترو خدا فکر دلتنگی ما هم باش. زود زود درباره اش بگو
مامان شقایق
7 اردیبهشت 93 11:52
تولد تولد تولدت مبارک ای گل زیبای من تولدت مبارک فووووووووت منم کمکت شمعا رو فوت کردم الهی که 120 ساله بشی امیر پارسای عزیزم فرشته خوبیها و پاکیها گل خندانم از ته ته قلبم ارزو میکنم خوشبخت ترین باشی و همیشه سالم و شاداب دست همگی درد نکنه که سنگ تمون گذاشتن برای پادشاه قلبهای ما الهی که مادرشوهرتم ........ایشالا که به راه دوستی هدایت بشه
عاطفه
پاسخ
مرسی دوست نازنین و با محبتم. خیلی ممنونم از آرزوی زیبات. ایشالله گل دختر ما هم همیشه سلامت و خندون باشه. و ... الهی !!!
مامان ابولفضل
7 اردیبهشت 93 14:57
تولدت مبارك امير پارسا جونم... دست ماماني و همه كسايي كه واسه تولدت زحمت كشيدن هم درد نكنه...ايشالله زودي حالت خوب بشه تا ماماني مهربونت غصه نخوره....
عاطفه
پاسخ
مرسی خاله عزیز و مهربون. خاله جون حضور کمرنگ مامانم و تو وبلاگ دوست نازنینم ببخش. ما همیشه مزاحمتون هستیم فقط سعی میکنیم زیاد اونجا رو بهم نریزیم. واسه همین رد پایی ازمون به جا نمیمون. از این به بعد محکمتر قدم برمیداریم تا رفت و آمدمون به چشم بیاد
مامان آرمان [ خاله زری ]
7 اردیبهشت 93 22:11
سلام عزیزم تولد شاه پسر مبارک باشه ایشالله که 1000 ساله بشه عزیزم پسر منم دقیقا هم سن پسر شماست خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
عاطفه
پاسخ
به سلامتی . خیلی خوش اومدید. بله که میشه . با افتخار لینک شدید.
مامان عطرین
8 اردیبهشت 93 18:35
اول تولد گل پسر مبارک دوم من مدتهاس میخونمت نطر هم چند بار دادم اما هیچ وقت ثبت نشد منم لینکت کردم و همش میام بهت سر میزنم یک مدت هم نبودی دلم برات تنگ شده بود اگه دوس داشتی بهم سر بزن
عاطفه
پاسخ
اتفاقا همیشه برام سوال بود که این شخصی که هیچ وقت ادرسی از خودش نمیذاره چه کسی ؟؟؟ اگه ادرس بدی هم با افتخار لینک میشید دوست قدیمی و هم خوانده میشوید . منتظر ادرسم . راستی من همه ی نظرات شما را تایید کردم با جواب البته !! نمیدونم چرا گفتی تایید نشده !؟
مامانی باران
9 اردیبهشت 93 3:17
برای شاخه گل زیبایی که دو سال عطر و بوی بهشت رو به خونه شما آورد مثل ماه زیبای تولدش همیشه بهاری باشه و آسمون خونه تون رو رنگین کمونی نقاشی بکشه تمام زندگی شاد و عمرش دراز باشه همیشه گرم باشه از عشق مامان و بابا و زیر سایه عشق و آرامش خانواده اش باشه امیرپارسای عزیزم با تمام وجودم دو ساله شدنت رو تبریک میگم ...
عاطفه
پاسخ
پیامت هم عین همه ی جملات وبلاگ باران کوچولو سرشار محبت و عشق و آرامش ! خانم ما شدید ارادتمند شماییم. ممنون از حضور و پیام زیباتون.
مامان مریم
9 اردیبهشت 93 9:13
تولدت مبارک پادشاه کوچولوی بزرگترین قلمرو دنیا...شما کوچولوها با اومدنتون دنیای ما رو پر از نور می کنین امیدوارم لیاقت اینهمه نعمتو داشته باشیم... عاطفه جون مادرشدنت مبارک و میدونم که این روز و اون لحظه چقدر برات خاص و مقدسه ..امیدوارم سالهای سال با یادآوریه اون لحظه در کنار پادشاهت قلبت پر از حسای خوب بشه و یه لبخند دوس داشتنی بیاد رو لبات... پی نوشت : میدونم که میفهمی چند وقته دلم نمیاد سر به سرت بذارم ولی الان یه چیزی برام سوال شده عاطی چند کیلویی؟!
عاطفه
پاسخ
مرسی خاله مریم. گفتم تو درست بشو نیستیا ! هی به خودم امید الکی دادم فقط ! میخوای چی کار ؟ حسودی کردی به هیکل قشنگم ؟ حالا حالا ها باید غصه بخوری تا مثل من شی ! فکر کردی الکی هیکل بهم زدم عشقم ؟ نخیر کلی خون دل خوردم خواهر البته تو اگه جای من بودیا بس که رو داری به جای اینکه مثل من ذره ذره آب شی ، قطره قطره اضافه میشدی و الان رو به ترکیدن بودی ! باورت نمیشه ؟ بیا دو روز مادر گرامی همسر و ببر خونتون مهمونی ! اون وقت من ازت میپرسم مریم جونم چند کیلویی ؟
لی لی
9 اردیبهشت 93 15:56
مبارک باشه امیر پارسای عزیزم و عاطفه جان خدا رو شکر که همه چی دقیقا همونجوری شد که میخواستی فقط حیف که پسری روبراه نبوده زیاد الان حالش خوبه؟؟؟
عاطفه
پاسخ
ممنون مامان گل پسر. بلـــــــــــه . الان الحمدالله خیلی خوبه خاله جون
مامان جون
11 اردیبهشت 93 0:28
عزیزم... ماشاالله به وجود گلت تولدش هم مبارک
عاطفه
پاسخ
ممنون خاله نازنین
محبوبه مامان ترنم
11 اردیبهشت 93 7:57
مبارک بشه تولد پادشاهت عزیزم. الهی که 120 ساله بشه.
عاطفه
پاسخ
ممنونم محبوبه جان.سلامت باشید
مامان عطرین
12 اردیبهشت 93 2:32
واقعااااااااااااااااااااااااااااااااا؟نمیدونستم . برای من پیام می اومد که نظر شما ثبت نشد یا رمز عبور صحیح نیست منم باز میزدم نمیشد رهاش میکردم باید برم ببینم کجا نظرم ثبت شده جواباتو بخونم مهم شد راستی همه جا که نظر میذارم ادرسم خود به خود نوشته میشه الانم تو کادر ههم میلم هست هم ادرس بازم اگه نیومد بگو تا خودم بذارم خوشحال شدم
عاطفه
پاسخ
بالاخره ثبت شد. با افتخار لینک هم شدید دوست قدیمی همیشه ناشناس خوشحالم از آشناییتون سخت پیگیرت بودم. بالاخره به آرامش رسیدم
mona.
12 اردیبهشت 93 3:42
تولد گل پسرتون مبارک ایشالا 100 سال زنده باشن، آفرین به این قلمتون بسیار زیبا نوشتین
عاطفه
پاسخ
ممنونم از لطف و توجهتون. بسیار زیبا خوندین
مریم مامان یسنا
12 اردیبهشت 93 15:19
تولدت مبارک امیرپارساجون
عاطفه
پاسخ
ممنون خاله مهربون.
مامان نفس طلایی
12 اردیبهشت 93 22:33
عزیزم تولدت مبارک باشه .. خدا رو شکر که همه چی عالی بوده ... انشالله که همیشه کنار هم خوش باشین
عاطفه
پاسخ
ممنونم دوست نازنین انشالله به زودی یه پست پر از آرامش و خنده برامون بذاری.
مامان محمدحسین
14 اردیبهشت 93 15:19
عزیز دلم ... خیلی خوشحالم که تولد پسرت تو بهاره و نه تو سرما که ازش خوشت نمیاد...خیلی خوشحالم که باعث شده انقد شاد باشی .....با اینکه اصلا روی ماهت رو ندیدم و لی باور کن خوشحالی تو من رو هم شدیدا خوشحال میکنه و شیرین زبونی های گل پسرت دل ما رو هم میبره...خدا همه نی نی ها رو تو پناه خودش حفظ کنه....همیشه شاد باش و شاد بمان....
عاطفه
پاسخ
باورم نمیشه یکی انقدر به خصوصیاتم توجه کرده باشه ! یه دنیا متشکرم دوست عزیزمخیلی خیلی هم ممنون بابت همذات پنداریت و ایشالله همیشه همیشه خودت و گل پسرت و بابای نی نی شاد شاد شاد باشید. روزهای خوبی رو برات آرزو میکنم مهربون. باز هم ممنونم.
مامان ترنم
15 اردیبهشت 93 13:39
تولدت مبارك پارساي نازنين. چقدر واقعا زحمت كشيده بودي عاطفه جون. اميدوارم هميشه براي شما و گل پسر روزها پر باشه از شادي و سلامتي.
عاطفه
پاسخ
یک دنیا سپاسگذاریم . بایت حضور و تبریک و دعای زیباتون
عاطفه مامان الای
15 اردیبهشت 93 14:52
عزیزم دوسالگیت مبارک الهی 120 ساله بشی قربونت بشم الهی عاطی جون ببخش اگه دیر اومدم
عاطفه
پاسخ
ممنونم