پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

در انتظار معجزه

یادت نرود !

1392/5/12 17:19
نویسنده : عاطفه
275 بازدید
اشتراک گذاری

تمییزی را دوست دارم ولی زیاد اهل کار خانه نیستم ، وقتی اطلاعات هفتگی می خوانم و تو را میبینم که اینجور همه چیز را برق می اندازی از خودم خجالت می کشم . هزار بار به دستهای کوچک و توانمندت  بوسه می زنم . بزرگ هم که شدی اینجور کمکم می کنی ؟!

ممنونم ازت.

ممنونم ازت.

ممنونم ازت .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

آرزو نوشت : ایشالا که این مثل قدیمی که می گویند تا عقلش نمی رسه کمکت میکنه ! در مورد شما صدق نکنه پادشاه . چون واقعا محتاج یاری تو هستم !

دوست نوشت : خونمون تمییزه ها ! این آقا حس کار کردنش گرفته ! دنبال آدرس سازمان حمایت از کودکان نباشید لطفا" ! من بی تقصیرمنیشخند .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

عمه زری مهتاب جونی
12 مرداد 92 14:17
خدایا اولین باشم اولین باشم
خدایا خدایا توروخدا........

آره من که میگم بزرگ که بشه وقتی این پست رو ببینه متحول میشه و کمکت می کنه
نگران نباش عجقم


اولیاولیاولی
عمه زری مهتاب جونی
12 مرداد 92 15:02
آخ جووووووووووووووووون.... بالاخره موفق شدم هورااااااااااا..........
مامان امیرناز
12 مرداد 92 15:56
الهییییییی من فداش بشم تمیز مرتب


خدا نکنه خاله جونی . همیشه سلامت باشید ایشالله
مامان محمدطاها
12 مرداد 92 19:14
چه حرفه ای هم هست


روزی چند بار بهش تمرین میدیم
شازده امیر و رها بانو
13 مرداد 92 1:22
ای جانم اقای پاکیزه عزیزم همینجوری بمون و وقتیم بزرگ شدی مهربون باش مامانی مارو لینک نکردی؟


دوست گلم اشتباهی به جای پیوندهای روزانه تو پیوندهای وبلاگ که روی صفحه ام نمیاد لینک شده بودید . خیلی شرمنده ام . مرسی که یادآوری کردید و درستش کردم
زری مامان مهدیار
13 مرداد 92 1:31
چه پادشاه متواضعی
ما هم باور کردیم که به زور پسرمون رو به کار نکشیدی دیگه


تابلوئه ؟
مامان ترنم
13 مرداد 92 8:49
ان شاا... بزرگتر كه بشه همچين كمكت مي‌كنه كه كارت براي تميز كردن چند برابر مي‌شه. آخه ما هم از اين موارد زياد داريم.


راست میگی ؟
مامان دخترا
13 مرداد 92 16:23
از بچه کار میکشی؟
خودت میری قیمه می پزی بهد کارای خونه رو میدی به بچه؟


انقدر سعی کردم کسی متوجه نشه ! یعنی اینجا تابلو شدم ؟؟
عاطفه مامان الای
14 مرداد 92 10:48
چون نمیدونه چی کارمیکنه کمکت میکنه
4 سالش بشه حرفم گوش نمیده
الی هم گاهی کمک میکنه
ولی به قول تو بازی میکنه
کمکی در کار نیست


میدونم خواهر ...چی کار کنیم دیگه !
مامان مریم
14 مرداد 92 14:57
عزیزم تو رو خدا بهش یاد بده حداقل به خانمش کمک کنه ..تو پیشکش..( دختر دارم خوب)


حتما" ! من طرفدار عروسمم
مامان ایمان جون
22 مرداد 92 13:02
ای جانمممممممممم
عزیز دلم چقدر قشنگ دستمال و گرفته دستش
عاطفه جون خوش به حال عروستپسرت حسابی کمکش میکنه هااااا


آره ماشالله انگار عمریه این کاره اس ! عمرا" بذارم خوش به حال عروسم باشه