پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

در انتظار معجزه

قدردانی

1392/6/8 2:46
نویسنده : عاطفه
234 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان وبلاگی من سلام

میخواستم برای همان پست رمز دار زیرنویس بگذارم دیدم نمیشود ! گفتم در ادامه ی پست قبل برایتان بنویسم دیدم بی ادبی است ! شما تک هستید و من برایتان در یک پست تک مراتب تشکر و قدردانی خودم را اعلام میکنم.

در این روزهای گرم و هوای سنگین شهر از پس آلاینده ها ، از درد گفتن فقط اعصاب بقیه را خورد تر میکند و غصه هایشان را فزون تر . هیچ وقت نمیخواستم ناراحتتان کنم بس که برایم عزیزید. شما نه فقط دوست ، مادرم ، خواهرم ، مربی ام و از همه مهم تر همدمم هستید. به خدا خیلی خیلی چیزها از تک تک تان یاد گرفتم ، آرام شدم ، تجربه کسب کردم و آموختم ، اینجا و این کلبه های مجازی زندگی کردن را یادم می دهند . اینجا را خیلـــــــــــــــی دوست دارم فقط به خاطر حضور گرم و پرمهرتان.

میخواستم بگم دیشب با خوندن یکایک اون پیام های خصوصی بیشتر از خودم خجالت کشیدم . من راضی به غصه دار شدن دل هیچکدامتان نبودم. خیلی دوستتان دارم و حال از روی شما شرمگینم و معذرت میخواهم که داغ کهنه ی خیلی ها را تازه کردمچشمک.

با تمام رو سیاهی ام ی برای همه تان از ته ته دلم آرزوی سعادت و سلامتی دارم و امیدوارم تمام این همدلی هایتان را جبران کنم در شادی های پایدار و همیشگیتان انشالله.

ممنونتونم و به خدا میسپارمتون قلب

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ویژه : زری عزیزم مامان مهدیار گل ، عاطفه مهربونم مامان الای قرتی ، مامان ترنم جان، مامان مانی قشنگم ، مامان محمد جواد گلم، مامان امیر و رهای دوست داشتنی ، مامان الینای عزیزم ، مامان نفس طلایی دوست نازنینم ، مامان امیرناز خوبم ، مامان فاطمه ی خوشگلم دستتون و میبوسم.

برای اینکه مجددا" شرمنده ی محبت تان نشم ، نظرخواهی برای این پست را غیر فعال کردمزبانقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)