پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

در انتظار معجزه

یادم باشه !

1393/6/25 17:42
نویسنده : عاطفه
459 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی شب ها میترسم بخوابم ! که چشمم و ببندم و فردا نکنه یادم بره شیرینی دیروزم و ! و همین باعث میشه ساعت ها سفت به سینه ام بفشارمت و هی بو بکشم عطر دلنشین تن ات و مدام رفتارات و مثل یه درس خیلی مهم شب امتحانی مرور کنممحبت .

حالا اینجا فقط چند نمونه کوچکش و میذارم تا اونایی که براشون مهمی تو حس شیرین حضور قشنگ ات باهام شریک شنآرام :

وقتی عزیز دلم نمازخون میشه : ( نه مثل من و مامانم ! بلکه مثل مامان بزرگم خندونک)

التماس دعا

وقتی کمک به قول خودت خانم صیدیقه میکنی مهربون من محبت:

تو کثیف کاری نکن ما کمک نمیخوایم گلم

وقتی از پس علاقه ات به اداهای دخترونه در آوردن بر نمیام ! ( البته کم کم داری متوجه تفاوت ها و جنسیت میشیبوس)

اینجا لاکت هم معلومه

وقتی که فروشندگی پایان نداشته باشهخواب آلود و فقط نوع کاربری مغازه تغییر کنه دلخورحاصل میشه همینایی که مشاهده میکنیدخندونک :

و خلاقیت فوق العاده بهترین من بغلمحبتزیبا:

حالا بماند که چقدر تو دلم غصه النگوهای خوشگلم و خوردم که اینجوری شدن و چقدر یاد قدیمام کردم غمناک ولی وقتی پرسیدم اینا چیه و این چه کاریِ ؟ با شنیدن جواب فقط چلوندمش و خندیدم و بوسه بارونش کردمبوسمحبت.

- برای دیدن تصویر بعدی لطفا پول بدید ، از ما که گرفتند خندونک : ( تازه اجازه عکاسی هم نمیدادند و ما با اجبار و قهر یکی گرفتیم چشمک)

باغ وحش

اینم از اتاق اش که مثل جون مواظب ذره ذره وسایلشِ . اونم نه مثل آدم های خسیس ! هر مهمانی بیاد اکثر این وسایل و اسباب بازی ها از اتاق خارج میشن و بعد تند تند از ترس گم نشدن اسباب بازی ها سر جاشون برگردونده میشن ! و به همین دلیل به ندرت پیش میاد که اتاق به این مرتبی و تمییزی چیده شده باشهخجالت.


- موقع دکتر بازی ، بعد از معاینه و تجویز دارو طبق عادت بازی همیشگیمون خرید و فروش پرسیدم چقدر میشه ؟ که یهو با عصبانیت گفت : آخه به دکتر پول میدن عصبانی؟ برو بیرون حساب کنشاکی !!!

- در ضمن در تصویر خلاقیتی اول ؛ النگوهای کامل بستنی لیوان بودندآرام و النگوهای بخت برگشته کج شدهغمگین قاشق بستنی لیوانی !خندونک!!

- و در تصویر دوم شما شاهد باغ وحش امیر پارسا هستیدزبان که حیوان ها داخل قفس هایشان زندانی شدند و میتونید نترسید و برید جلو اون ها رو تماشا کنیدزیبا ! فقط یادتون باشه نباید به حیوون ها شما غذا بدیدراضی !!!

پسندها (8)

نظرات (6)

مامان آیهان
25 شهریور 93 17:53
چه پسری ماهی داری مامان عاطفه جون
عاطفه
پاسخ
ممنونم.
الهه
26 شهریور 93 2:09
مرسی عاطفه جان که ما رو مهمان مجله چشم نواز و روح انگیزی از کارهای پسر استثناییت میکنی. واقعا متشکرم امیر پارسا عزیر دل خاله مرسی که انقدر ماه و ناز و خلاق و شیرینی من واقعا نمیدونم چطوری از شما مادر پسر تشکر کنم
مامان اهورا (نرگس)
31 شهریور 93 10:59
ای جوووووووووووووووووووووووونم...منم دقیقا مثل تو عاطفه جون!!!! شبا همش با خودم فکر می کنم و کارای اهورا رو مرور می کنم که یادم نره!!!!
ame
1 مهر 93 23:24
Akheyyyy azizaammmm cheghadr ba mazeeee koli az dastesh khandidam. Elahi man fadash besham.cheshmam kafe pash eshghamooooooo hezaran bosss vasash.
مامان مریم
10 مهر 93 22:30
ای جانم پسر دوست داشتنی
مامان مریم
15 مهر 93 18:58
عشق خودمه ...