پادشاه منپادشاه من، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

در انتظار معجزه

صدای این زندگی

1392/4/30 23:40
نویسنده : عاطفه
357 بازدید
اشتراک گذاری

مامان ؟

- جانم قشنگم

مامان ؟

- جانم یکی یه دونه ام

مامان ؟

- جانم عزیزم

مامان ؟

- جانم فدات شم

مامان ؟

- جان دلم

مامان ؟

- جانم عشقم ؟

مامان ؟

- ...

 و این دیالوگ هر روز و هر ساعته ی مان با جناب پادشاه است که از کنار هم بودن 2 مامان (من و مامان مرضی ) بسیار به وجد آمده و اسباب تفریح ما و خودش را آماده میکند و شده است موسیقی متن این خانه و زندگی قلب

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مامان نوشت : پسرک پیر که شدم این هزاران بار صدا کردنا و جانم شنیدن هات یادت نره ! پیر که شدم دل نازک میشم ها .. و شاید هوس کنم به یاد این روزهای تو محکی بزنم عشق و صبوری پسرانه ات را، حواست باشد !!! دلم نشکند !!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زری مامان مهدیار
31 تیر 92 12:00
عزیز بازیگوشمممممممم
خوب می دونه با همین یک کلمه چه جوری دلت رو ببره
گوارای وجود طعم شیرین این موسیقی مامان نازنین


مامان امیرناز
31 تیر 92 16:21
سلام نازنینم مگه میشه فرشته ات همچین عشق نابی و یادش بره حتما یادش میمونه کم پیدا بودنمو ببخش اینترنت حسابی لج کرده حتی یه عکس هم نمیتونم بذارم همسری قول داده سرعت و بالا ببرهحالا کی خدا دداند مرسی که به یادمی خدا حفظ کنی گوشی رو که اگه نداشتم ...


سلام به خاله مهربون. ممنونم از حضورتون. ایشالا به زودی زود این سرعت ارتقاء پیدا کنه
parinaz
31 تیر 92 23:31
هـــر کس هـــر جـــا که دلش مـــی خواهــــد ، بایستـــــد !


امّـــا مـــــن ...


به کســی اجــازه اینکــه به جــای تـــــو در قلب من بنشیند را نخواهـــــم داد ...


قلـــــــــــــب مــــــــن،فقــــــــط جـــــای توســــــــت ...


˙·٠•●♥دوست دارم♥●•٠·˙




parinaz
31 تیر 92 23:32
خاطره بهترین و تنها یادگاریست که می ماند

پس خاطره ها رو زنده نگه داریم

چون فراموشیش کار هیچ کس نیست...


parinaz
1 مرداد 92 1:05
زبون نداری مامانش؟


نه ! فقط پاچه و چشم داریم ، با یه کمی بنا گوش
مامان امیرناز
1 مرداد 92 1:34
عزیزم اپ کردم بیا


چشم اومدم.
مامان امیرناز
1 مرداد 92 2:31
مرسی دوست نازنین که به سرعت خود را رسانید اینترنت لطف کردن و ما یه عکس گذاشتیم


از اینترنت سپاسگذاریم .
مامان مریم
1 مرداد 92 18:10
موسیقیه قشنگیه....ولی زیاد به شنیدنش تو زمان پیری فک نکن...بهتره برای التیام دلت همین الان ضبطش کنی و اونموقع بهش گوش بدی....


خیلی خوب فکریه زاست میگی لازمم میشه
Fateme
12 مرداد 92 18:39
مانفهمیدم چیه خدابه این مادراصبرایوب داده ماکه قدرشونونمیدونم.پاینده باشین
و...
میگم اگه کسی جزوخاطره های خوب زندگیت شدازش تشکرکن.ممنونم که هستی عاطفه جان

ایشالا مادر میشی همه چی و دیگه خیلی خیلی خوب میفهمی ! انقدر مامانتو حرص نده عشقم ومرسی از تشکرت ، سعی میکنم به خاطر تو از این به بعد بیشتر باشم.